فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

افزایش سرعت سایت با lazy loading

سلام. با یکی دیگر از سری مطالب آموزش وردپرس در خدمت شما هستیم. همانطور که میدانید در یک سناریو ایده آل، برای ارتقاء اطلاعات محتوا در وب سایت، از تصاویر و اینفوگرافیک استفاده می شود. هنگامی که این عناصر به صورت فانتزی در یک صفحه وب ارائه می شوند، خواننده را جذب می کند و او وقت خود را در اینترنت بیشتر میگذراند. اما تمام این تصاویر زمان زیادی را برای لود شدن میگیرنند. در سرعت اینترنت کمتر، این زمان بارگذاری صفحات توجه خواننده را تحت تاثیر قرار می دهد و او صفحه را ترک می کند. بنابراین، نیاز به بارگذاری صفحات وب به شکلی سریع تر وجود دارد که یکی ازین روش ها استفاده از قابلیت Lazy loading می باشد.

ضمنا اگر میخواهید سرعت وبسایت خود را زیر 3 ثانیه برسانید میتوانید از خدمات افزایش سرعت سایت وبسافت3 استفاده کنید

 

چرا از lazy loading استفاده کنیم؟

این تکنیک به شما کمک میکند تا تصاویر را با یک تاخیر، لود کنید. پس با این تکنیک، اول متن و محتوا و سپس تصاویر پس از یک تاخیر (حدوداً چند ثانیه) لود میشوند. از آنجا که بارگذاری، متناوب و پشت سرهم است، زمان برای دریافت اولین بایتها، بهبود پیدا میکند. همانطور که بیننده در حال پیمایش صفحه است، تصاویر یک بار در هر لحظه دریافت میشوند. بنابراین تعداد درخواستها برای لود شدن در یک زمان، کاهش پیدا میکند. تصاویر ابتدا در یک placeholder ذخیره میشوند و سپس لود میشوند. زمانیکه آنها به محل مشاهده میرسند؛ دریافت میشوند و درنهایت روی صفحه نمایش دیده می شوند. قابلیت Lazy load میتواند به صفحات مشخص یک وبسایت یا کل وبسایت اعمال شود.

ویژگی های استفاده از Lazy load

کاهش زمان لود شدن

افزایش سرعت وبسایت

تجربه کاربری بهتر برای بینندگان

کاهش پهنای باند سرور

 

پلاگین های Lazy loading در وردپرس که نباید از دست بدهید:

 

افزونه BJ lazy loading

با استفاده از افزونه رایگان BJ lazy loading شما میتوانید سرعت سایتتان را بهبود دهید و پهنای باند خود را حفظ کنید. این پلاگین جایگزین تمام تصاویر نوشته ها، تصاویر بندانگشتی و iframes ها میشود. همانطور که به خوبی با   iframes ها کار میکند، شامل ویدئهای یوتیوب نیز میشود. در ضمن با text widget ها نیز کار میکند. شما میتوانید آنرا فعال کنید و به راحتی از داشبورد وردپرس آنرا تنظیم کنید. قبول کردن تظیمات lazy load بسیار آسان است، شما باید yes یا no  را برای گزینه موردنظرتان انتخاب کنید تا سرعت لود شدن را افزایش دهید. شما حتی میتوانید placeholder تصاویر مورد نظر خودتان را از بخش تنظیمات اضافه کنید.

افزونه BJ lazy loading

 

این پست رو حتما ببین : دسترسی اورژانسی به پیشخوان وردپرس

 

افزونه LazyLoad

افزونه LazyLoad

این افزونه، ویژگی های جذابی را برای سایت شما پیشنهاد میکند. در لود شدن تصاویر، ویدئوها و دیگر عناصر کمک میکند. این پلاگین سبک است و وبسایت شما را سریعتر میکند. تصاویر هر صفحه را وقتی که کاربران صفحه را مشاهده میکنند، نمایش میدهد. بدین ترتیب، تعداد درخواستهای http را کاهش میدهد و زمان لود شدن را بهبود می بخشد. این پلاگین جایگزین تمام تصاویر نوشته ها، تصاویر بندانگشتی و iframes ها میشود. همانطور که به خوبی با   iframes ها کار میکند، شامل ویدئهای یوتیوب نیز میشود. در ضمن با text widget ها نیز کار میکند.

 

 

افزونه Images Lazy Load & Slideshow

افزونه Images Lazy Load & Slideshow

این پلاگین برای اضافه کردن قابلیت lazy loading همه تصاویر در یک صفحه استفاده میشود. این پلاگین افکت هایی نظیر لایت باکس و گالری اسلاید شو را برای شخصی سازی تصاویر، شامل میشود. قابلیتهای دیگر آن، اضافه کردن تنظیمات html سفارشی، مانند css سفارشی برای تصاویر و غیره است. تمام این قابلیت ها را میتوان به طور جداگانه استفاده کرد. این پلاگین قابلیت 2 نوع افکت همانند fancybox یا prettyphoto و slimbox2 را فراهم میکند که این روزها با کمترین فاصله از مرکز توجه قرار دارند.

همیشه نیاز به کاهش زمان بارگیری و ذخیره پهنای باند وجود دارد. اما باید گفت که کاهش تعداد تصاویری که در ابتدا از قابلیت lazy load استفاده میکنند هم موثر است و به افزایش سرعت لود شدن کمک میکند.

 

 

افزونه Advanced Lazy Load

افزونه Advanced Lazy Load

این پلاگین یک گزینه عالی برای بهبود سرعت سایت شماست. Advanced lazy load هدفش بهبود لود تایم وبسایت وردپرسی شمایست. این پلاگین به بهبود لود شدن تصاویر وقتی که بیننده برای اولین بار صفحه را پیمایش میکند، کمک میکند. زمانیکه شما این پلاگین را اکتیو میکنید؛ اول متن ها لود میشوند، سپس تصاویر. در نتیجه زمان لود شدن کاهش پیدا میکند. بنابراین، زمان لود شدن از طرف سرور کاهش پیدا میکند و در بارگذاری، url  های مشخصی یا img class  های مشخصی در نظر گرفته نمیشوند. درضمن تصاویر روی موبایل نیز به خوبی نمایش داده میشوند.

این پست رو حتما ببین : بازیابی رمزعبور وردپرس با دیتابیس سی پنل

 

افزونه Lazy Load

افزونه Lazy Load

این پلاگین برای همه شماست تا تصاویر خود را سریعتر لود کنیید. این پلاگین به طور معمول روی وبسایتهای وردپرسی استفاده میشود. خیلی راحت، نصب و اکتیو میشود. این پلاگین نتیجه ترکیبی از کدهای نوشته شده توسط وردپرس و یک تیم در Automatic است. اگر شما میخواهید تغییراتی ایجاد کنید، میتوانید فایل php را ادیت کنید. برخی از کدهای مفید برای شما در اینجا وجود دارد که با استفاده از آن شما میتوانید place holder تصویر را تغییر دهید. موتورهای جست و جو قادر به شناختن محتوای پیمایش نیستند؛ بنابراین، URL ها ساختار یافته اند تا بتوانند به درستی پردازش شوند.

 

در نتیجه زمانی که شما میخواهید سرعت سایت خود را بهبود دهید، باید در زمینه هایی که باعث کند شدن آن میشوند، کار کنید. شایع ترین عوامل موثر بر سرعت وبسایت، تصاویر هستند. تصاویر و فیلم ها در واقع روح صفحات وب هستند و همانطور که آنها توجه مشتری را به خود جلب می کنند، در عین حال، بیننده ها با دیدن وبسایت های کند، نا امید میشوند و بدون معطلی آنها را ترک میکنند. بنابراین، هنوز تصاویر از عناصر بسیار مهم وبسایت شما محسوب میشود. پس تکنیک lazy load در عین سادگی، قابلیتی به شدت کاربردی است که شما میبایست آنرا نصب و اکتیو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد