فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

آموزش نحوه ی اعمال تخفیف برای خرید عمده در ووکامرس

در ادامه ی سری آموزش ووکامرس امروز قصد داریم تا آموزش نحوه ی اعمال تخفیف برای خرید عمده در ووکامرس را ارائه کنیم. در آموزش های قبلی به این موضوع پرداختیم که چگونه می توانیم با استفاده از کوپن تخفیف برای محصولات مد نظرمان تخفیفاتی را اعمال کنیم. اما آنچه در این مطلب قصد پرداخت به آن را داریم این موضوع است که چگونه می توانیم برای خرید عمده محصولاتمات تخفیف در نظر بگیریم.

 

نحوه اعمال تخفیف برای خرید عمده در ووکامرس

 

در ابتدا می بایستی افزونه ی woocommerce bulk discount از مخزن وردپرس نصب و فعال نمایید.

 

آموزش نحوه ی اعمال تخفیف برای خرید عمده در ووکامرس

 

این مطلب را هم بخوانید : آموزش نصب افزونه در وردپرس با 3 روش ساده + فیلم آموزشی

 

بعد از اینکه افزونه مورد نظر را نصب و فعال نمودید از پنل مدیریت وردپرس خود از ستون سمت چپ قسمت ووکامرس وارد بخش پیکربندی شوید.

 

 

بعد از ورود به بخش پیکربندی وارد تب Bulk Discount  شوید. این قسمت شامل تنظیمات مربوط به بخش اعمال تخفیف برای خرید عمده می باشد که به توضیح مفصل هر کدام از گزینه ها خواهیم پرداخت.

 

 

 

آموزش تنظیمات مربوطه به افزونه woocommerce bulk discount

 

Discount Type : در این قسمت نوع تخفیف مورد نظر را از لیست کشویی انتخاب کنید. گزینه های مربوط به این قسمت عبارتند از :

گزینه ی اول عبارت است از تخفیف درصدی به این معنا که می توانید برای مثال برای خرید بیشتر از 5 عدد محصول 10 درصد تخفیف ارائه کنید.

گزینه دوم عبارت است از اینکه شما تخفیف مشخصی را در نظر می گیرید برای مثال برای خرید بیشتر از 5 عدد به قیمت نهایی 10 هزار تومان تخفیف اعمال شود.

گزینه سوم این لیست با عنوان تخفیف ثابت عبارت است از این که برای مثال در صورت خرید تعدادی بیشتر از 5 عدد محصول برای هر محصول تخفیف 5 هزار تومانی اعمال شود.

Treat product variations separately: با فعال کردن این گزینه تغییرات هر محصول را به صورت جداگانه در نظر می گیرید.

Show discount information next to cart item price : اگر این گزینه را فعال کنید در صورتی که مشتری به صورت عمده خرید نماید و از تخفیف خریده عمده برخوردار شود. چنانچه بخواهد برای برخورداری از تخفیف بیشتر کوپن تخفیف نیز وارد کند سیستم تخفیف درصدی را غیر فعال و تخفیف کوپن مد نظر را اعمال خواهد کرد.

Show discount information next to item subtotal price: با فعال کردن این گزینه در کنار قیمت نهایی درصد تخفیف به مشتری نمایش داده می شود.

Show discount information next to item subtotal price in order history : در صورتی گه این گزینه را فعال کنید قیمت تخفیف خورده ی هر عدد کالا در کنار قیمت اصلی برای مشتری به نمایش در می آید.

Show discount information next to item subtotal price : این گزینه قیمت تخفیف خورده ی کلی را در فاکتور نهایی به خریدار نشان می دهد.

تنظیمات باقی مانده مربوط به اندازه و رنگ متنی است که افزونه برای نشان دادن قیمت و متن مورد نظر از آن استفاده می کند که می توانید این بخش را نیز با تکیه بر دانش کد نویسی مناسب با رنگ  و اندازه ی متن های وب سایت خود تغییر دهید.

این پست رو حتما ببین : آموزش محصولات متغیر در ووکامرس

 

بعد از اعمال تنظیمات مربوطه نوبت به اعمال تخفیف مد نظر به یکی از کالاهای موجود در فروشگاه می رسد. برای این کار ابتدا وارد سمت محصولات در ووکامرس شده و یکی از محصولات را انتخاب کنید.

 

 

در صفحه ی محصول مورد نظر به بخش اطلاعات محصول مراجعه کرده و وارد بخش مربوط به تخفیف عمده شوید.

 

 

در بخش از تنظیماتی در اختیار شماست که عبارتند از :

Bulk Discount enabled : این گزینه امکان فعال و غیر فعال کردن بخش تخفیف برای خرید عمده در محصول مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهد.

Bulk discount special offer text in product description : توضیحی که در این بخش می نویسید برای مخاطب و خریدار محصول به نمایش در می آید. برای مثال می توانید عبارت “تخفیف 10 درصدی برای خرید بالای 5 عدد این محصول” را وارد نمایید تا خریدار شما در جریان این تخفیف برای خرید عمده ی محصول عمده ی مورد نظر قرار گیرد.

Quantity .min : مقدار مورد نظری که قصد دارید تا خریدار در صورت خرید آن مقدار کالا از تخفیف خرید عمده برخوردار شود را در این قسمت وارد کنید.

Discount : میزان درصد تخفیف مورد نظر را در این قسمت وارد کنید. توجه کنید در صورتی که در بخش تنظیمات افزونه قسمت Discount Type گزینه تخفیف درصدی را انتخاب کنید می توانید در این قسمت درصد وارد کنید در سایر گزینه می بایستی مبلغ تخفیف را وارد کنید.

در نهایت دو گزینه در اختیار شما که گزینه Add discount line به شما این امکان را می دهند یا تخفیف جدید اضافه کنید مثلا ابتدا برای بیشتر از 5 عدد خرید 10 درصد تخفیف داده اید دوباره تخفیف جدیدی اضافه کنید وبرای بیشتر از 50 عدد 20 درصد تخفیف در نظر بگیرید. گزینه Remove last discount برای حذف تخفیفات اعمال شده در نظر گرفته شده است.

در پایان می توانید نمونه ای تخفیف درصدی به صورت خرید عمده را در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

این پست رو حتما ببین : آموزش نصب و پیکربندی ووکامرس

 

آموزش طراحی قالب ووکامرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد