فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

چگونه دیدگاه بیشتری برای مطالب خود دریافت کنیم؟

موارد بسیاری وجود دارد که برای یک سایت از اهمیت بالایی برخوردارند. از جمله ی این موارد که به مهمترین قسمت سایت یعنی مطالب وب سایت مربوط می شود قسمت دیدگاه مطالب است که باز خورد های مربوط به مطالب را به نمایش می گذارد. هر چه قدر بتوانیم نظر بیشتری در ارتباط با مطالب وب سایت خود دریافت کنیم برای جذب مخاطب مفید خواهد بود.

در این نوشته قصد بررسی مواردی را داریم که با رعایت آنها خواهیم توانست دیدگاه بیشتری برای مطالب خود دریافت کنیم. البته برای این کار روش های مختلفی از سوی کارشناسان امر ارائه می شود که سعی خواهیم کرد در این مقاله از آموزش وردپرس به مهمترین آنها اشاره داشته باشیم.

 

هاست مطلوب وب سایت

از جمله عوامل ماندگاری مخاطب در وب سایت سرعت قابل قبول بارگذاری وب سایت می باشد که موجب می شود مخاطبان علاقه و رغبت بیشتری برای مرور سایر مطالب و ارائه نظرهای های مختلف در وب سایت را داشته باشند. به همین دلیل استفاده از هاست مطلوب می تواند ضامنی برای افزایش مخاطبان و به دنبال آن افزایش دیدگاه مطالب سایت باشد.

 

چگونه دیدگاه بیشتری برای مطالب خود دریافت کنیم؟

 

 

 

جلوگیری از ثبت دیدگاه های اسپم

بسیاری اوقات دیدگاه های ثبت شده در وب سایت ها دارای معنا و مفهوم مرتبط با مطالب نبوده و یا جنبه ی تبلیغاتی دارند. برای اینکه بتوانیم از ثبت اینگونه نظرات جلوگیری کنیم می بایستی کپچا را به وب سایت خود اضافه کنیم. گرچه استفاده از کپچا کاربرد مورد پسن نیست اما از الزامات ثبت نظر در وب سایت به شما می رود.

 

 

این مطلب را هم بخوانید :
فیلم آموزش متمایز کردن دیدگاه مدیر با دیدگاه کاربران

 

 

اطلاع رسانی کاربران در خصوص دیدگاه های ثبت شده

مخاطبان وب سایت های مختلف به ندرت یادشان می ماند که در چه موضوعی و در چه وب سایت هایی نظر داده اند. برای دعوت مخاطب به وب سایت می بایستی در مراحل مختلف که یک دیدگاه سپری می کند او در جریان باشد برای مثال :

اطلاع به مخاطب بعد از تایید دیدگاهش : به مخاطب اطلاع دهیم که نظر شما در وب سایت تایید شده و درج گردیده است.

اطلاع به مخاطب از پاسخ وب سایت به نظرات  : در صورتی که مخاطب ما در دیدگاه خود سوالی را مطرح کرده است بعد از پاسخ دادن به سوال وی به او اطلاع دهیم تا آن را مطالعه نماید.

اطلاع به مخاطب از پاسخ کاربران به سوال وی : ممکن است سایر کابران به دیدگاه مخاطبی پاسخی داده یا از وی سوالی کرده باشند اطلاع رسانی به وی در این خصوص باعث خواهد شد به وب سایت مراجعه کرده و نظر مجدد خود را ثبت نمایید.

 

 

 

 

نمایش نظرات به شیوه های مختلف در وب سایت

شما می توانید دیدگاه ها را به شیوه های مختلف در معرض نمایش کاربرانتان قرار دهید برای مثال :

نمایش بهترین نظرات : تشویق مخاطبان وفادار به ارائه نظر پیرامون مطالب وب سایت با درج نظرات آنها به عنوان وفادار ترین مخاطبان می توان موجب افزایش رقابت در ارسال دیدگاه در بین مخاطبان جهت قرار گرفتن در این قسمت از وب سایت شما باشد.

نمایش نظارت اخیر :  در حالت عادی مخاطب برای مطالعه نظراتی که اخیرا پیرامون مطلب درج شده می بایستی به صفحات بعدی مراجعه کند. اما با فعال کردن مشاهده ی نظرات اخیر می توانید این امکان را به مخاطبان خود بدهید تا به راحتی نظراتی که طی روز های اخیر در وب سایتتان درج شده است را مشاهده نمایند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد