فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

بهینه سازی صفحه ی پرداخت در ووکامرس / بخش اول

از جمله مسائل مهم در حوزه ی فروشگاه های اینترنتی بررسی و علت یابی مواردی است که مخاطبان تا انتهای مسیر خرید را طی می کنند اما در نهایت از خرید محصول منصرف شده و بدون اینکه صفحه ی پرداخت را تکمیل نمایند از فروشگاه ووکامرس خارج می شوند. توجه به علت این موضوع و رفع موانع خرید می تواند میزان فروش ما از فروشگاه اینترنتی مان را افزایش دهد.

در پست قصد داریم تا با ارائه برخی از عوامل مربوط به بهینه سازی صفحه ی پرداخت در ووکامرس از مواردی که باعث انصراف خریداران از خرید و در نتیجه ترک فروشگاه می شوند جلوگیری کنیم. با این آموزش ووکامرس همراه باشید

 

آموزش بهینه سازی صفحه ی پرداخت در ووکامرس

بهینه سازی صفحه ی پرداخت به عنوان صفحه ای که مشتری ما نیاز دارد تا با مشاهده ی محصولات انتخابی و قیمت آنها و با تکیه بر اعتمادی که می بایستی به او انتقال دهیم اقدام به پرداخت وجه و خرید از فروشگاه ما نماید اهمیت فراوانی دارد. به طوری که توجه به بهینه سازی صفحه ی پرداخت موجوب می شود تا بهره وری وب سایت ما در نهایی کردن انواع خرید مشتریان بالا رفته و معاملات ما بهبود یابد. به این منظور در ادادمه مطلب می پردازیم به  عوامل مهم برای بهینه سازی صفحه ی پرداخت تا شما مدیران وب بتوانید در جهت بهینه سازی صفحه ی پرداخت خود از آنها بهرمند شوید.

 

حمل و نقل فروشگاه خود را رایگان نمایید

پرداخت هزینه حمل و نقل که گاهی با بهای برخی محصولات نیز برابر است چندان خوشایند خریداران نبوده و دوست ندارند در قبال آن هزینه ای پرداخت نمایند. با توجه به این ویژگی موجود در اکثر خریدارن توجه به حمل و نقل رایگان در صورت انتخاب محصول بیشتر بسیار مفید واقع می گردد. به گونه ای که خریداران سعی می کنند برای برخورداری از این موضوع به خرید سایر اقلام مورد نیز نیز از وب سایت شما اقدام نمایند تا شامل حمل و نقل رایگان گردند. این موضوع تعداد سفارشات مشتریان و در نتیجه میزان فروش شما را افزایش می دهد در نتیجه این موضوع از مهمترین موارد بهینه سازی صفحه ی پرداخت به شمار می رود.

 

برای اعمال تنظیمات این مطلب را هم بخوانید :
آموزش تنظیمات برگه های محصول، انبار و محصولات دانلودی در ووکامرس

 

 

روش های پرداخت را به صورت دقیق اطلاع رسانی کنید

آگاهی مشتری از صفحات پیش رو باعث اطمینان خاطر وی از ادامه ی روند خرید می گردد. به همین خاطر سعی کنید با بهره گیری از زبان فارسی در مقایسه با زبان استاندارد مانند استفاده از عنوان “ادامه ثبت سفارش” به جای ” Continue” می تواند در بهینه سازی صفحه پرداخت بسیار مفید باشد و نیز وجود کلید های اطلاع رسانی صفحات قبل و بعد در پایین و بالای صفحه های مختلف پرداخت در ایجاد رغبت برای ادامه خرید مشتریان بسیار اهمیت دارد.

بهینه سازی صفحه ی پرداخت در ووکامرس / بخش اول

 

 

حذف کردن فرم های غیر ضروری از روند خرید

مختصر و مفید بودن روند خرید در انجام و پرداخت نهایی توسط خریدار بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر می بایستی با در نظر داشتن نوع فعالیت تجاری خود از فرم هایی در صفحات پرداخت بهرمند شویم که برای کار ما مفید باشند تا با حذف فیلد های غیر ضروری به بهینه سازی صفحه ی پرداخت کمک کرده باشیم.

بهینه سازی صفحه ی پرداخت در ووکامرس / بخش اول

 

 

قیمت کالا را متناسب نشان دهید

نمایش هزینه ای که خریداران می بایستی برای خرید های خود بپردازند اهمیت فراوانی دارند و دقت به این مورد در بهینه سازی صفحه ی پرداخت اهمیت فراوانی دارد. اما آیا توجه به قیمت در مقایسه با دیگر بخش ها از چه جایگاهی برخوردار است؟ جواب این سوال به صورت ساده این خواهد بود که ما می بایستی توجه به سایر بخش ها مانند کالاهای مشابه در صفحه ی خرید را نسبت به قیمت کالا مهمتر و بیشتر در نظر بگیریم.

این پست رو حتما ببین : بهترین قالب فروشگاهی وردپرس در سال ۲۰۲۱

 

ایجاد اطمینان در خرید با استفاده از نماد اعتماد

از جمله ی موارد بسیارمهم در نهایی شدن خرید توسط خریدارن اعتماد آنها نسبت به سایت ماست. این اعتماد به وجود نخواهد آمد مگر اینکه ما از طریق مراجع معتبر نماد اعتماد وب سایت خود را دریافت کنیم در کنار این موضوع به امنیت صفحه پرداخت که مشتریان اطلاعات اختصاصی خود را وارد می کنند توجه بخصوصی داشته باشم و از همه مهمتر به خریدار این اطمینان را بدهیم که در صورت عدم تطابق یا هر اشکال دیگر امکان برگشت کالا خواهد بود.

 

بهینه سازی صفحه ی پرداخت در ووکامرس / بخش اول

 

این قسمت از آموزش بهینه سازی صفحه ی پرداخت در ووکامرس در این بخش به پایان می رسد این موضوع در بخش و با توضیحات مفصل ادامه خواهد داشت تا بتوانی با بهینه سازی صفحه ی پرداخت وب سایت خود فروش بالایی داشته باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد