فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

فیلم آموزش ثبت هاست و دامین و شناسه ایرنیک عملی و پروژه محور

آموزش ثبت هاست و دامنه

آموزش ثبت هاست و دامین : اگر در پی راه اندازی سایت در اینترنت هستید در قدم اول نیاز دارید تا یک هاست و دامنه برای سایتتان ثبت کنید – اگر نحوه انجام اینکار را نمیدانید و مراحل پرپیچ و خم این کار شمارا خسته کرده اینجا پایان کار یادگیری شماست و بعد از دیدن این فیلم آموزشی براحتی میتوانید هاست و دامنه و شناسه ایرنیک خودرا ثبت کنید.

 

هاست و دامنه چیست؟ دامنه آدرس سایت هست و هاست به فضای میزبانی گفته میشود که اطلاعات سایتتان در آن بارگذاری میشود

 

قبل از انتخاب شرکت هاستینگ این 4 نکته را درنظر بگیرید :

1 – پشتیبانی : شاید از مهم ترین فاکتور انتخاب شرکت هاستینگ کیفیت پشتیبانی آن باشد – شما حتما باید کیفیت پشتیبانی شرکت هاستینگ مورد نظرخود را بسنجید –  برای اینکار میتوانید از تجربیات مشتریان آنها استفاده کنید یا حداقل چند تماس تلفنی یا تیکت به بخش پشتیبانی شرکت هاستینگ ارسال کنید تا سرعت و کیفیت پاسخگویی پشتیبان را ارزیابی کنید.

 

2 – قیمت : فاکتور مهم بعدی در انتخاب شرکت هاستیگ قیمت پلن های آن است. اگر پلن‌های خدمات هاستینگ شرکت‌های مختلف را ببینید متوجه اختلاف محسوس قیمت ها خواهید شد بعضی شرکت ها با قیمت های بسیارپایین تری خدمات میزبانی هاست و دامنه میدهند و درعوض برای جبران هزینه‌ها مجبور به فروش هاست بیش از ظرفیت سرور میشوند که طبیعتا نباید انتظار کیفیت مطلوبی را از این نوع خدمات داشت.

 

3 – نوع کنترل پنل هاست : cpanel یکی از محبوب ترین و راحت ترین کنترل پنل هاست مخصوصا برای افراد تازه کار بسیار مناسب میباشد پس قبل از خرید هاست مطمئن شوید که هاست شما با کنترل پنل سی پنل مدیریت میشود.

 

4 – امنیت و امکان بک آپ گیری منظم از اطلاعات هاست : از شرکت هاستینگ بپرسید آیا امکان بک آپ گیری از اطلاعات سایت وجود دارد؟ تا در صورت بروز مشکلات احتمالی و حذف اطلاعات از بک اپ استفاده کرد.

 

این پست رو حتما ببین : 10 ترفند جالب وردپرس

 

میزان فضای هاست چقدر باشد؟

میزان فضای هاست بسته به حجم اطلاعات سایت شما تعیین میشود. بهتراست میزان اطلاعات و حجم فایل های آپلودی خودرا در طول زمان در نظر بگیرید و براساس آن میزان  فضای هاست خود را تعیین کنید.
در این رابطه بهتر است  از پشتیبانی هاستینگ سوال کنید که آیا در آینده امکان ارتقاء پلن خریداری شده وجود دارد یا خیر. اگر این امکان وجود داشت با خیال راحت میتوانید برای شروع فضای کمتری را انتخاب کنید و در آینده در صورتی که نیاز به فضای بیشتری داشتید به سادگی پلن خود را ارتقاء دهید. (البته در فیلم هم در این رابطه توصیه هایی شده)

 

بسیارخوب – پیشنیاز های لازم برای آموزش ثبت هاست و دامین را پیداکردید و اکنون میتوانید وارد عمل شوید و طبق روال پروژه محور فیلم آموزشی نسبت به تهیه هاست و دامین خود اقدام کنید.

 

 

در فیلم آموزش ثبت هاست و دامین دقیقا چه میاموزید؟

  • ابتدا توضیحاتی در رابطه با شرکت های هاستینگ معتبر خواهیم داشت و سپس یکی از آنهارا انتخاب و بصورت عملی و پروژه محور اقدام به ثبت هاست و دامنه میکنیم.
  • لازم به ذکر هست که در یکی از مراحل ثبت هاست و دامین نیاز به تهیه شناسه ایرنیک دارید که آموزش ساخت شناسه ایرنیک را هم کاملا یاد میگیرید و با تمام جزئیات کار آشنا میشوید.
  • بعد از اینکه دامنه خودرا ثبت کردید حدود 2روز زمان میبرد تا دامنه شما فعال شود، برای این آموزش از قبل دامنه دیگری را ثبت کردیم و در ادامه آموزش از دامنه تایید شده استفاده میکنیم تا یادبگیرید بعد از تایید دامنه حالا چطور از هاست و دامنه خود استفاده کنید.

 

در این فیلم تمام آنچه برای ثبت هاست و دامنه نیاز دارید را عملی آموزش دادیم تا هیچ زمانی را برای پیدا کردن سوالات و ابهامات خود از دست ندهید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد