فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

انتخاب بهترین هاست برای وردپرس + مقایسه انواع هاست

انتخاب بهترین هاست

انتخاب بهترین هاست برای وردپرس تصمیم مهمی است که گاهی از طرف کاربران نادیده گرفته میشود، در حالی که انتخاب هاست مناسب یکی از عوامل موفقیت سایت هاست. انتخاب بهترین هاست وردپرس براساس نیازهای شما می تواند موجب بهبود سئو وب سایت شما شود و فروش شما را هم بالا ببرد. هاست های مختلفی وجود دارند برخی از آنها مانند هاست رایگان ، هاست اشتراکی ، سرور مجازی یا vps ، هاست اختصاصی و هاست مخصوص وردپرس هستند.

در ادامه با مقایسه انواع هاست ها به شما کمک خواهیم کرد تا مناسب ترین هاست را برای سایت وردپرسی خود، انتخاب کنید.

 

 

چه معیار هایی در انتخاب هاست وردپرس مد نظر هستند؟

حتما خوشحال میشوید اگر بدانید که سیستم وردپرس یک سیستم انعطاف پذیر است و با هاست های بیشتر شرکت های سرویس دهنده هاست سازگاری دارد. الزامات ساده یک هاست وردپرس عبارتند از :
•    پشتیبانی از php ورژن 7 یا بالاتر
•    پشتیبانی از MySQL ورژن 5.6 یا بالاتر

 

 

رابطه خوب وردپرس با شرکت های هاستینگ

به علت محبوبیت سیستم وردپرس در بین کاربران اینترنت، تمامی بهترین شرکت های سرویس دهنده هاست امکان نصب وردپرس را با ایجاد قابلیتی به نام easy 1-click install فراهم کرده اند . تمامی شرکت های سرویس دهنده هاست وردپرسی که ما در این مقاله آنها را لیست کرده ایم پشتیبانی کاملی را برای راه اندازی یک وب سایت با استفاده از سیستم وردپرس را دارا هستند .

 

این فیلم آموزشی را هم ببینید :
فیلم آموزش نصب وردپرس روی هاست cpanel + فیلم آموزشی

 

 

چند نکته برای انتخاب بهترین شرکت هاست وردپرس

سرعت ، امنیت و اعتبار شرکت مورد نظر از جمله معیارهای مهمی هستند که شما باید در هنگام انتخاب شرکت سرویس دهنده هاست وردپرس آنها را در نظر بگیرید اما مهم ترین معیاری که شما در هنگام انتخاب شرکت هاست وردپرسپ خود باید آن را در نظر بگیرید نیاز های شماست. ارزیابی نیازهایتان قبل از خرید هاست سایت، می تواند موجب صرفه جویی هزاران تومان هزینه شود .
همانطور که ما  در قسمت بالا توضیح دادیم ، انواع مختلفی از هاست وجود دارد که می توان به  هاست رایگان ، هاست اشتراکی ، سرور مجازی یا VPS ، هاست اختصاصی و سرور اختصاصی اشاره کرد . بگذارید به هر یک از این هاست ها نگاهی بیندازیم تا ببینیم که کدامیک مناسب ترین هاست برای شما محسوب می شود .

 

 

هاست رایگان

شرکت های بسیاری وجود دارند که هاست رایگان به کاربران خود ارائه میدهند اما تقریبا همه هاست های رایگان شرط های مختلفی برای استفاده دارند. شما می توانید هاست رایگان را در انجمن ها و یا گروه های کوچک اینترنتی پیدا کنید. در بیشتر موارد، این هاست های رایگان توسط فردی مدیریت می شوند که بخشی از فضای سرور خود را اجاره می دهد تا راه درآمدی مخفیانه ای (از دید کاربران) برای خود ایجاد کند.

هاست رایگان

یکی از شرط هایی که اغلب برای استفاده از هاست رایگان وجود دارد این است که شما باید بنر تبلیغاتی شرکت سرویس دهنده هاست رایگان را در سایت خود قرار دهید. بعضی از آنها ممکن است از شما بخواهند که لینک سایت شرکت سرویس دهنده هاست رایگان را در فوتر سایت خود قرار دهید. این افراد آن بنر های تبلیغاتی و لینک ها را برای تامین هزینه هاست شما در عین حفظ منافع شما در استفاده از هاست رایگان، به شرکت های دیگر میفروشند.

بزرگترین مشکل داشتن هاست رایگان در قبال تبلیغات این است که آنها غیر قابل اطمینان هستند.  شما هیچ وقت نمی دانید که چه زمانی این فرد ارائه سرویس هاست رایگان را متوقف می کند. آنها می توانند شما را در هر زمانی با متوقف کردن سرویس هاست رایگان، تنها بگذارند. اگر شما در مورد سایت و کسب و کار خود جدی هستید از انتخاب هاست رایگان برای جلوگیری از سایر هزینه ها اجتناب کنید.

 

 

هاست اشتراکی وردپرس

هاست اشتراکی وردپرس از محبوب ترین هاست هایی است که توسط افراد مبتدی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع هاست مقرون به صرفه ترین و کاملا یک نقطه شروع خوب برای کاربرانی است که به تازگی کار با وردپرس را شروع کرده اند.

هاست اشتراکی هاستی است که شما فضای یک سرور بزرگ را با تعداد زیادی از سایتها به اشتراک می گذارید. با  وجود داشتن تعداد زیادی سایت بر روی یک سرور مشترک، شرکت سرویس دهنده هاست اشتراکی می تواند خدمات خود را در مقرون به صرفه ترین حالت ارائه دهد.

یکی از بزرگترین دروغ هایی که ما در هنگام تهیه هاست اشتراکی از تمامی شرکتها  می بینیم نامحدود بودن منابع هاست می باشد. چیزی به نام منابع نا محدود وجود ندارد. در حالی که شرکتها به شما اعلام می کنند که هاست اشتراکی شما منابع نامحدود دارد، شما همچنان محدودیت استفاده دارید .اگر سایت شما شروع به بالا بردن استفاده از منابع خود در سرور کند، شرکت سرویس دهنده هاست اشتراک مجبور خواهند بود تا به طورکاملا محترمانه سرویس هاست اشتراکی شما را بروز کنند. عدم انجام این کار می تواند تاثیر منفی بر روی عملکرد کلی سایر سایت های میزبانی شده بر روی سروری که سایت شما در آن قرار گرفته است داشته باشد. این به یک اصل برمی گردد. همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، بنابراین مخارج کلی شما کاهش خواهد یافت .
سرویس هاست اشتراکی بهترین گزینه برای کسب و کار های کوچک و وبلاگ نویسان مبتدی است.

 

این پست رو حتما ببین : آموزش نصب و کار با قالب وردپرس – قالب های آماده و رایگان

 

سرور مجازی (vps) وردپرس

سرور مجازی خصوصی یا به اختصار VPS به یک ماشین مجازی برمیگردد . این یک روش پارتیشن بندی سرور فیزیکی برای تبدیل کردن سرور فیزیکی به تعداد زیادی سرور مجازی با رعایت نیازهای منحصر به فرد مشتری است. هرچند، شما سرور را با چند نفر دیگر به اشتراک می گذارید، این به شما تقریبا به اندازه یک سرور اختصاصی کنترل می دهد.

همچنین سرور مجازی حریم خصوصی یک رایانه فیزیکی جداگانه را دارد و می تواند برای اجرای نرم افزار های به خصوص سرور پیکربندی شود. اغلب توسعه دهندگان، کاربران  متوسط از سرور مجازی یا vps برای وب سایت خود استفاده می کنند. اگر شما هیچ دانش فنی در این مورد ندارید، نیاز دارید تا مطمئن شوید که سرور مجازی پیکربندی شده خریداری می کنید. این به آن معناست که شرکت سرویس دهنده هاست وردپرس شما، تمامی به روزرسانی های سیستم را مدیریت می کند و آنها آماده هستند تا در صورت نیاز شما به کمک شما بیایند.
سرور مجازی یا به اختصار (vps) برای کسب و کار های متوسط، وبلاگ های با تعداد بازدید کنندگان بالا بهترین نوع هاست می باشد و برای توسعه دهندگان و طراحان وب سایت طراحی شده است .

 

 

 

سرور اختصاصی وردپرس

سرور اختصاصی وردپرس یک سرور فیزیکی است که شما می توانید از شرکت سرویس دهنده فضای میزبانی (هاست) آن را اجاره کنید. سرور اختصاصی به شما اجازه می دهد تا کنترل کاملی بر روی سرور داشته باشید که این کنترل شامل انتخاب سیستم عامل سرور، میزان منابع سخت افزاری و … می باشد.

شما سرور اختصاصی نیاز ندارید اگر شما فردی مبتدی هستید .هنگامی که سایت شما مقدار قابل توجهی ازترافیک را دریافت میکند تنها در آن زمان است که شما باید برای ارتقا دادن سرویس خود به سرور اختصاصی تصمیم بگیرید. اگر شما یک مدیر سیستم استخدام نمی کنید و یا هیچ تجربه ای در زمینه کار با سرور ها ندارید،  ما به شما توصیه می کنیم که از سرور اختصاصی پیکربندی شده تهیه کنید. شرکت های سرویس دهنده فضای میزبانی (هاست) افرادی تحت عنوان مدیران سیستم (system administrators) استخدام می کنند که به صورت تمام وقت از سرور های شما نگهداری می کنند. همراه با انجام بروزرسانی های نرم افزاری آنها همچنین سرور را بررسی می کنند و به صورت تلفنی نیز پشتیبانی ارائه می کنند و … .  بیشتر وب سایت های معروف از چند دسته سرور اختصاصی استفاده می کنند .
سرور های اختصاصی وردپرس برای وبلاگ هایی که ترافیک بازدیدکننده فوق العاده بالا دارند، بهترین هستند.

 

این پست رو حتما ببین : بهترین قالب فروشگاهی وردپرس در سال ۲۰۲۱

 

هاست های پیکربندی شده مخصوص وردپرس

بخاطر همه گیر شدن وردپرس و  کاربران زیادی که از وردپرس استفاده می کنند، بعضی از شرکت های سرویس دهنده هاست تصمیم گرفتند تا هاست مخصوص وردپرس را نیز ارائه کنند. این نوع هاست پیکربندی شده در هر یک از این شرکت ها فقط به شما اجازه می دهد که سایتی را راه اندازی کنید که بر اساس وردپرس پیاده سازی شده باشد  و نه چیز دیگری.

مزیت هاست مخصوص وردپرس این است که شما مجبور نیستید در مورد هیچ چیزی نگران باشید. آنها سایت شما را برای کارآیی بهتر بهینه سازی می کنند، اطمینان داشته باشید که سایت شما امن است و آنها پشتیبان گیری منظمی از سایتتان انجام میدهند. به علاوه همه اینها بطور مثال اگر افزونه ای نصب میکنید که تاثیر منفی روی وبسایت میگذارد به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
مورد بعدی این است که هاست مخصوص وردپرس بسیار سریع است و با کارمندانی که تجربه زیادی در زمینه وردپرس دارند پشتیبانی می شود.
هاست مخصوص وردپرس برای وبلاگ نویسانی عالی است که می توانند از طریق درآمدشان با استفاده از وب سایت خود از پس هزینه های این هاست بربایند . این نوع هاست برای کسانی که هیچ مهارت یا زمانی را برای مواجهه شدن با مشکلات فنی را ندارند می باشد.
حالا که شما تمامی موارد لازمه در مورد فضای میزبانی وردپرس را می دانید ، وقت آن فرا رسیده است که برای انتخاب بهترین هاست برای وردپرس خود تصمیم بگیرید.

3 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب بهترین هاست برای وردپرس + مقایسه انواع هاست»

محمدسام گفت:

میشه لینکش رو بفرستید

حسن گفت:

سلام وقت بخیر شما برای سایتتون از چه شرکتی هاست خریداری کردین؟

رضا حیدری گفت:

سلام میهن وب هاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد