فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

آموزش ایجاد جستجوی محصول بر اساس ویژگی ها در ووکامرس

جستجوی محصول بر اساس ویژگی ها در ووکامرس موضوعی است که در این جلسه از سری مطالب آموزش ووکامرس قصد پرداخت به آن را داریم.  در واقع می خواهیم امکانی را فراهم کنیم که مخاطب و مشتری ما دقیقا محصول مورد نظر خود را در میان انواع محصولات پیدا کند بدون آنکه وقت زیادی را صرف جستجوی آن کرده باشد.

 

آموزش ایجاد جستجوی محصول بر اساس صفت ها در ووکامرس

 

جستجوی محصول بر اساس صفت ها در ووکامرس

برای اینکه بتوانیم امکان جستجوی محصول بر اساس ویژگی ها را در فروشگاه اینترنتی خود راه اندازی کرده باشیم. ابتدا باید انواع ویژگی های محصولات را تعریف و در محصولات اعمال کنیم برای این کار می توانید آموزش مورد نظر را مطالعه کنید.

 

اين مطلب را هم بخوانيد :
آموزش فروش انواع مختلف یک محصول در ووکامرس – ویژگی ها و محصولات متغیر

 

بعد از اینکه ویژگی های مورد نظر از انواع محصولات را اضافه کردید. حال نوبت به فیلتر محصولات بر اساس ویژگی های تعریف شده می رسد.

برای این منظور از پنل مدیریت وردپرس خود از ستون سمت راست، قسمت نمایش وارد بخش ابزارک ها شوید.

 

در صفحه ی باز شده ابزار لایه کنترل ووکامرس را پیدا کنید و آن را در قسمت مورد نظر و متناسب با قالب و پوسته ی وب سایت خود قرار دهید.

نکته : این ابزار در تمام ستون های وب سایت شما به نمایش در نخواهد آمد و صرفا مربوط به بخش فروشگاه سایت شماست.

 

 

این پست رو حتما ببین : آموزش نصب و پیکربندی ووکامرس

 

تنظیمات ابزار لایه کنترل ووکامرس

بعد از اینکه ابزار مورد نظر را در بخشی که قصد دارید نمایش داده شود قرار دادید می بایستی برخی تنظیمات لازم را در آن اعمال کنید که در این قسمت به بررسی تمام آنها خواهیم پرداخت.

عنوان : عنوان و یا نامی را که ی می خواهید فیلتر مورد نظر شما بل این نام در سایت نمایش داده شود را در این قسمت وار کنید. برای مثال نام کشور سازنده و یا رنگ محصول

خاصیت : هر کدام از ویژگی هایی که می خواهید در این بخش فیلتر شود را از این قسمت انتخاب کنید. برای مثال ابتدا می خواهید مشتری و خریدار شما رنگ محصول را فیلتر کنید. پس ویژگی رنگ محصول را که قبل تعریف کرده اید انتخاب کنید.

نکته : می توان برای هر ویژگی فیلتری مجزا تعریف کرد و به تعداد بی شمار این ابزار را در ستون مورد نظر قرار داد. برای این کار به تعداد مورد نظر ابزار لایه کنترل ووکامرس را کشیده و در بخش مورد نظر رها کنید.

نوع نمایش :  در این قسمت دو نوع نمایش وجود دارد اولی با عنوان لیست و دومی کرکره ای. برای درک بهتر این سمت تصویری از هر دو نوع از نمایش فیلتر را برایتان نشان می دهیم .

 

 

نوع : 

در این قسمت دو گزینه (و – یا) در اختیار شماست. تفاوت این دو گزینه در به شکل است که

وقتی از گزینه (یا) استفاده می کنیم فیلتر تمام محصولاتی که حداقل یکی از دو صفت یا ویژگی را دارند برای ما نمایش می دهد. برای مثال وقتی می گوییم خودرو های بنزینی یا گاز سوز را مشخص کن. همه خودرو هایی که هم بنزین سوز و هم گاز سوز هستند برای ما نمایش داده می شود.

و وقتی از گزینه (و) استفاده می کنیم فلیتر تمامی محصولاتی که هر دو ویژگی یا صفت را داشته باشد برای ما نمایش می دهد. برای مثال وقتی می گوییم خوردروهای بنزینی و گازسوز را مشخص کن تنها خودرو هایی که هم بنزینی و هم گازسوز هستند برای ما نمایش داده می شوند.

 

در پایان نمونه ای از این نوع از فیلتر ها را در وب سایت های مختلف برای شما نشان می دهیم که بتوانید الگوی ذهنی مناسبی برای ایجاد این نوع از فیلتر ها داشته باشید.

 



آموزش طراحي قالب ووکامرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد