فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس

افزونه آزمون ساز وردپرس

افزونه آزمون ساز وردپرس به شما در ایجاد انواع آزمون آنلاین در وردپرس کمک میکند. تحقیقات نشان داده کاربران برای سنجش مهارت های خودشان به آزمون های آنلاین علاقه نشان میدهند بنابراین شما بعنوان مدیر سایت میتوانید از این روش برای جذب و تعامل با کاربرانتان استفاده کنید. پلاگین های زیادی برای ایجاد آزمون در وردپرس وجود دارد اما در این مطلب از آموزش وردپرس میخواهیم 7 مورد از بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس را به شما عزیزان معرفی کنیم

 

بهترین افزونه آزمون ساز وردپرس

وقتی میخواهید امکاناتی را به وبسایت وردپرسی خود اضافه کنید تعداد زیادی افزونه برای آن وجود دارد که معمولا نمیدانید از کدام یک از آنها استفاده کنیم بخاطر همین در این پست 7 مورد از بهترین افزونه های آزمون ساز وردپرس را گلچین کردیم و قابلیت های هر افزونه را نیز ذکر کردیم تا در نهایت بتوانید بهترین افزونه برای ایجاد آزمون آنلاین در وردپرس را پیدا کنید.

 

 

7 افزونه آزمون آنلاین وردپرس و بررسی ویژگی های آنها

افزونه آزمون آنلاین وردپرس در انواع مختلفی ارائه شده است و در این مقاله با قدرتمندترین و حرفه ای ترین افزونه های موجود در این زمینه آشنا خواهید شد. و در نهایت مناسب ترین و کامل ترین افزونه را با توجه به سایت و حیطه کاری خود انتخاب خواهید کرد.

 

افزونه WP Quiz Pro

افزونه آزمون ساز وردپرس

وردپرس quiz pro یکی از قدرتمند ترین افزونه های آزمون ساز به شمار می‌رود. به کمک این افزونه می‌توانید نظرسنجی های حرفه ای، آزمون های شخصیتی و امتحانات فراوانی را طراحی کنید. از طریق می‌توانید درآمد قابل توجهی را از طریق وردپرس و وبلاگ خود کسب کنید.

قابلیت های این افزونه به شرح زیر است:

  • قابلیت ایجاد امتحان و آزمون چهار گزینه ای
  • قابلیت ایجاد آزمون چند گزینه ای
  • قابلیت ایجاد تست شخصیت و آزمون لایک و دیس لایک و آزمون کارتی و…
  • قرار دادن تبلیغ در پایان آزمون یا انتهای هر سوال
  • ایجاد آزمون زمان دار و محدود به تایمر
  • ایجاد آزمون در چند صفحه یا در یک صفحه

 

دانلود افزونه WP Quiz Pro

افزونه Quiz And Survey Master

Quiz And Survey Master

 

به کمک این امکان ایجاد هر تعداد آزمون با حداکثر 10 سوال فراهم شده است. در هر آزمون می‌توانید از انواع مختلف جواب مثل صحیح غلط، چند گزینه ای و… استفاده کنید. می‌توانید گزینه های ایجاد شده را به صورت تصادفی نشان دهید و این کار به کمک گزینه ها و قابلیت های این افزونه صورت می‌گیرد.

همچنین این امکان را دارید تا به آزمون های ایجاد شده ویدیو اضافه نمایید و در آنها تغییر ایجاد کنید. به کمک تایمر موجود در این افزونه به آزمون خود تایمر اضافه کنید و آن را در مرورگر هم نمایش دهید. اگر بخواهید مخاطب را به صفحه دیگری هدایت کنید این قابلیت بسیار مفید است.

قابلیت های این افزونه به شرح زیر است:

  • امکان اشتراک گذاری نتیجه در شبکه های اجتماعی توسط کاربر
  • ایجاد برنامه زمانی و نمایش آن برای نظرسنجی و مسابقه و…
  • تعیین میزان ورودی برای آزمون و مسابقه و محدود کردن آن در نظرسنجی ها
  • امکان نمایش دلایل جواب صحیح به کاربرها

 

دانلود افزونه Quiz And Survey Master

 

 

افزونه HD Quiz

افزونه آزمون آنلاین وردپرس

در مقایسه با موارد قبل این افزونه کارکرد ساده تری دارد ولی با این وجود عملکرد بسیار خوبی نسبت به سایر افزونه ها دارد. به کمک این افزونه سوالات تصادفی نمایش دهید یا اینکه زمان سنج در نظر بگیرید و برای هر سوال یک تصویر قرار دهید.

به کمک HD quiz امکانات متعددی در اختیار شما قرار گرفته است. امکان آپلود سوالات به صورت تصویر فراهم شده است و حتی کاربران شما نیز می‌توانند جواب هایشان را به همین صورت بارگذاری کنند. اگر مسابقه ایجاد کرده اید می‌توانید جواب نهایی را در همان صفحه نمایش دهید یا کاربر را به یک صفحه جدید هدایت کنید. همه این موارد توسط افزون HD Quiz در اختیار شما قرار گرفته است.

قابلیت های این افزونه به شرح زیر است:

  • امکان ایجاد کردن هر سوال با ابزار خاص
  • سازگاری خوب با اندروید (طراحی ریسپانسیو)
  • افزودن تصویر یا لینک برای نتیجه مسابقه
  • ایجاد آزمون های فراوان و نامحدود

 

دانلود افزونه HD Quiz

 

 

افزونه آزمون ساز Forminator

افزونه آزمون ساز وردپرس رایگان

شاید می‌خواهید افزونه ای را در وردپرس خود نصب کنید که ساده و آسان باشد پس لازم افزونه Forminator را به راحتی دانلود و استفاده کنید. این افزونه به صورت درگ اند دراپ کار می‌کند و کافی است به صورت کشیدن و رها کردن آزمون های خود را به صورت فوری ایجاد کنید.

به کمک این افزونه کاربران تان را درگیر خواهید کرد و آزمون های مفیدی را طراحی خواهید کرد. به کمک Forminator به ایمیل کاربران خود دسترسی خواهید داشت و این در بازاریابی به شما کمک زیادی می‌کند.

دانلود افزونه Forminator

 

افزونه آزمون ساز Watu Quiz

افزونه Watu Quiz

بر خلاف افزونه Forminator که بیشتر در جهت سرگرمی از آن استفاده می‌شد، از افزونه Watu Quiz در جهت آموزش بهتر استفاده کنید.

قابلیت های این افزونه به شرح زیر است:

  • امکان استفاده از شورت کد برای سهولت در ایجاد آزمون
  • امکان نمایش پاسخ درست پس از پایان مسابقه
  • امکان نمایش پاسخ درست پس از انتخاب جواب مورد نظر
  • اطلاع به مدیر زمان آزمون دادن کاربرها
  • واکنش گرا در همه دستگاه‌ها

 

دانلود افزونه Watu Quiz

 

 

افزونه آزمون ساز Ari Stream Quiz

wordpress-test-builder-plugin

یکی از افزونه های ساده و کاربردی این لیست افزونه ARI Stream است که به کمک آن می‌توانید هرگونه آزمون شخصیتی یا و محتوای دلخواه را طراحی کنید. این افزونه امکان ایجاد آزمون های متعدد و بدون محدودیت را فراهم کرده است و در نهایت یک لیست ایمیل از کاربران را در اختیار شما خواهد گذاشت. درست است به کمک این افزونه می‌توانید از بارگذاری رسانه استفاده کنید اما بهتر است این کار توسط HTML انجام شود.

قابلیت های این افزونه به شرح زیر است:

  • تعداد نامحدود آزمون با تعداد نامحدود سوال و جواب
  • بارگذاری کردن آزمون ها به کمک ایجکس
  • بسته به تعداد جواب درست، محتوای دلخواه خود را نمایش دهید

 

دانلود افزونه ARI Stream Quiz

 

 

افزونه آزمون ساز Chained Quiz

افزونه آزمون ساز وردپرس

Chained Quiz به شما کمک می‌کند آزمون های خود را پیچیده تر طراحی کنید. برای هر جوابی که مخاطب می‌دهد نتایج گوناگونی در نظر بگیرید و در نتیجه آزمون های تخصصی یا جذاب تر ایجاد کنید. نکته های متنوعی در هر جواب لحاظ کنید با وجود اینکه ممکن است نتیجه بسته به امتیاز نهایی باشد.

در این افزونه امکانات استانداردی قرار گرفته است و می‌توانید تعداد بیشماری سوال را با پاسخ های متنوع ایجاد کنید. همچنین یکی از نکات جالب درباره این افزونه این است که می‌توانید آن را با افزونه پرمیوم آزمون ساز Watu Quiz که در این لیست قرار گرفته بود ادغام کنید و از آن استفاده کنید.

دانلود افزونه Chained Quiz

 

 

پیشنهاد انتخاب افزونه آزمون ساز وردپرس رایگان

افزونه آزمون ساز وردپرس رایگان که در این آموزش به معرفی آنها پرداختیم، دارای ویژگی های متعدد و متنوعی هستند و اگر می‌خواهید یک تصمیم درست بگیرید باید تمام جوانب آنها را در نظر بگیرید. زیرا هیچ کدام از آزمون ساز های معرفی شده شبیه به یکدیگر نیستند و با یک هدف یکسان طراحی نشده اند. اصلا دلیل این مقاله هم مقایسه آنها و رسیدن به یک انتخاب درست است.

برخی از این آزمون سازها بیشتر جهت سرگرمی ساخته شده اند و برخی دیگر جنبه آموزشی دارند یا اینکه به کمک برخی از آنها می‌توانید فرم نظرسنجی حرفه ای ایجاد کنید. به همین دلیل تصمیم گیری در مورد افزونه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در اینجا پیشنهاد ما استفاده از این سه افزونه آزمون ساز است:

  • WP Quiz: این افزونه امکان درامد زایی را فراهم کرده است و در کنار آن از قابلیت های بسیاری برخوردار است.
  • Forminator: به سادگی و تنها کافی است بکشید و رها کنید تا آزمون مورد نظر خود را ایجاد کنید.
  • Watu Quiz: به کمک این افزونه و امکانات دقیق قرار گرفته در آن تست های آموزشی و آزمون های مناسب تدریس ایجاد کنید.

 

 

بخش پایانی افزونه آزمون ساز وردپرس

افزونه آزمون ساز وردپرس مخاطبان را با محتوای سایت شما درگیر خواهد کرد و به همین دلیل بسیاری از سایت های پرمخاطب نیز از آزمون های مرتبط با حیطه کاری خود، در کسب‌و‌کار و وب‌سایت شان استفاده کرده اند.

ما هم در این آموزش سعی کردیم از اهمیت افزونه آزمون آنلاین وردپرس در سایت صحبت کنیم تا به کمک آن با کاربران خود در تعامل باشید و وبسایت خود را جذاب تر طراحی کنید. در ادامه به معرفی 7 افزونه آزمون ساز وردپرس رایگان و پرمیوم پرداختیم و از جنبه های مختلف و به طور خلاصه آن ها را بررسی کردیم و در نهایت به مقایسه و معرفی سه مورد از مهمترین افزونه های این لیست پرداختیم. امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد تا افزونه آزمون ساز وردپرس مناسب خود را انتخاب کنید و از آن در وبسایت خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد