فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

معرفی بهترین افزونه پاپ اپ برای وردپرس

افزونه پاپ اپ برای وردپرس

افزونه پاپ اپ برای وردپرس : احتمالا برای شما هم پیش آمده که وقتی وارد یک وبسایت و صفحه خاصی میشوید به یکباره یک پنجره پاپ آپ برای شما باز میشود و پیشنهاد جذابی در رابطه با موضوع مورد علاقه شما ارائه میدهد یا شما را دعوت به انجام کاری میکند که برای شما سودمند است، این عمل توسط افزونه های پاپ آپ در وردپرس انجام میشود و گاهی به شدت به توسعه و رشد وبسایت کمک میکند اگر شما هم برای وبسایت تان نیاز به این مورد دارید حتما با ادامه مقاله همراه باشید تا بهترین افزونه پاپ اپ برای وردپرس را معرفی کنیم…

 

افزونه پاپ آپ چیست؟

افزونه پاپ اپ چیست؟ حتما برای همه شما اتفاق افتاده که هنگام وبگردی و چرخیده در سایت های مختلف، یک پنجره پاپ آپ بصورت لایت باکس روی همان صفحه از وبسایت باز میشود و شما را به کلیک کردن دعوت میکند تا وارد یک صفحه دیگر شوید. مثلا شما در حال خواندن یک مقاله از آموزش وردپرس هستید و پس از آنکه به انتهای مقاله رسیدید یا تا پایین صفحه اسکرول کردید پنجره پاپ اپ برای شما نمایش داده میشود و دوره آموزش وردپرس را به شما معرفی میکند. یا از شما میخواهد ایمیلتان را وارد کنید تا شما را از انتشار دیگر مقالات مرتبط با وردپرس آگاه سازد یا هرچیز دیگری که به وردپرس مرتبط و مورد علاقه شما باشد بنابراین این روش اگر درست استفاده شود و میتواند به رشد و توسعه و افزایش درآمد وبسایت کمک زیادی کند.

افزونه پاپ اپ وردپرس

 

اما اگر از این تکنیک به درستی استفاده نشود یا بیش از اندازه استفاده شود و باعث مزاحمت کاربر شود قطعا نتیحه معکوس خواهد داشت پس قبل از استفاده از افزونه پاپ اپ برای وردپرس حتما روش های صحیح خط قرمز های آن را بدانید بطور مثال :

پنجره پاپ اپ را بالافاصله پس از ورود کاربر به سایت باز نکنید… اجازه دهید چندثانیه بگذرد تا کاربر مقاله را مطالعه کند یا اینکه تا پایین صفحه اسکرول کند بعد پیشنهاد خود را در پنجره پاپ اپ نشان دهید (این تنظیمات در افزونه های پنجره پاپ اپ وجود دارد)

موضوعی که در پنجره پاپ اپ نمایش میدهید حتما مرتبط با موضوع صفحه جاری باشد در غیر این صورت برای کاربر مزاحم است.

در پنجره پاپ اپ حتما دعوت به اقدام داشته باشید تا بهترین استفاده را از این تکنیک کنید اگر برنامه ای برای دیجیتال مارکتینگ دارید بهترین دعوت به اقدام ها میتواند دریافت ایمیل یا شماره تلفن باشد که البته در قبال آن باید پیشنهاد جذابی به کاربر بدهید که کاربر را راضی به دادن شماره تلفن کند.(افزونه پاپ اپ برای وردپرس)

 

افزونه پاپ آپ حرفه‌ ای برای وردپرس

افزونه پاپ آپ حرفه ای برای وردپرس میتواند تمامی تنظیمات برای رعایت نکاتی که در بالا به آن اشاره کردیم را داشته باشد در زیر بهترین افزونه های پاپ اپ وردپرس را معرفی کردیم که با انتخاب یکی از آن ها میتوانید انواع مختلف پنجره های پاپ اپ را بر اساس نیاز خود طراحی و در وبسایت اجرا کنید…

 

افزونه Popup Maker

افزونه Popup Maker یکی از بهترین هاست چراکه امکانات زیاد و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد توسط این افزونه میتوانید کنترل و مدیریت کاملی روی پنجره های پاپ اپ خود داشته باشید و بدون محدودیتی طرح ظاهری و گرافیکی پنجره را هم کنترل کنید مثلا اندازه پنجره، رنگ فرم ها، محتوای پاپ اپ، موقعیت المان ها، نوع انیمیشن و… را براحتی میتوانید تنظیم کنید ضمن اینکه پلاگین Popup Maker یک سری طرح ها و تم های آماده هم دارد که میتوانید از آن استفاده کنید

افزونه پاپ اپ
این افزونه رایگان است و بیش از 700هزار نصب فعال دارد که نشان از کارامد بودن و محبوبیت بالای این افزونه دارد در این پلاگین میتوانید تعیین کنید که پنجره پاپ اپ چه زمانی باز شود (بعد از گذشت چند ثانیه یا بعداز اسکرول) و همچنین تنظیمات دیگری که نیاز شما را برای ساخت پاپ اپ حرفه ای در وردپرس برطرف میکند

دانلود افزونه popup maker

 

افزونه Popup Builder

دیگر افزونه ای که در لیست بهترین افزونه پاپ اپ برای وردپرس جای دارد Popup Builder است این پلاگین رایگان در مخزن پلاگین های وردپرس موجود است و با بیش از 200 هزار نصب فعال خودش را ثابت کرده، توسط این افزونه شما امکان استفاده از تصاویر از فیسبوک و html و همچنین استفاده از google maps را دارید ضمن اینکه این افزونه سازگاری خوبی هم با ووکامرس دارد بنابراین اگر ایده های شما برای پنجره پاپ اپ بیشتر مربوط به محصولات فروشگاه تان است این افزونه گزینه بسیار مناسبی است.

افزونه Popup Builder

دانلود افزونه Popup Builder

 

افزونه پاپ اپ OptinMonster

این افزونه حرفه ای و بسیار جذاب یکی از بهترین نمونه های افزونه‌ پاپ آپ است که تا کنون تعداد بسیار زیادی از افراد آنان را نصب کرده اند. به کمک این افزونه، می توان انواعی از طراحی‌ها و فرم‌ها را برای وب سایت در نظر گرفت و فضای وب سایت را جذاب تر کرد. مدل های مختلفی از حالت‌های باکس، فوتر، اسلاید، ابزارک، ادامه مطلب و پاپ آپ تمام صفحه در OptionMonster وجود دارد.
این افزونه پرکاربرد، می تواند فرم‌ها را به صورت پاپ آپ‌ نشان دهد. همچنین در صورتیکه نیاز به یک آمار گیری باشد، تعداد آمار کلی بازدید کنندگان و عملکرد آنها مثل تعداد بازدید یا زمان ورودکاربرانبهپاپآپرا به شمانشان میدهد. علاوه بر آن می‌تواند اطلاعات مربوط به افزونه را به شکل‌های مختلفی نمایش دهد مثلاً فرم مربوط به پاپ آپ می‌تواند دربالای صفحه، کنار آن یابه شکل شناور قراربگیرد.

افزونه OptinMonster

دانلود افزونه OptinMonster

 

افزونه پاپ آپ Layered Popups

بی‌شک اگر جمله بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس را در گوگل سرچ کنید، نام Layered Popups را خواهید دید. این افزونه یکی از حرفه‌ای ترین و بهترین  افزونه پاپ آپ برای وردپرس است که می‌تواند به شکل‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. در طی چند سال اخیر فروش این افزونه از تمامی افزونه‌ها بالاتر بوده است. همانطور که از نام این افزونه پیداست، می توان آن را به صورت لایه ای در وبسایت قرار داده و به جذاب‌تر شدن و بهتر شدن کیفیت محتوای سایت کمک کرد.
شما می توانید محتوای خود را به صورت کامل دسته‌بندی کنید، به طور مثال خبرها، تصاویر و فرم‌های عضویت را از سایر فرم ها جدا کنید، هر کدام را در یک جایی قرار دهید و باعث بهتر شدن ظاهر وب سایت خود شوید. یکی از آپشن های خاص این افزونه این است که میتوانید محتوا را در سایر فضاهای مجازی اجتماعی به اشتراک بگذارید. مثلاً آن که یک محتوا را همزمان در صفحه اینستاگرام و تلگرام خود منتشر کنید. هم چنین می‌تواند درست بودن و صحت ایمیل‌هایی که شما دریافت می کنید را کنترل و بررسی کند و بهترین نتیجه را به شما اعلام کند.

 

افزونه پاپ آپ Bloom 

اگر به دنبال این هستید که یک ظاهر بسیار عالی به وبسایت خود هدیه دهید، افزونه Bloom می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. دلیل این موضوع این است که این افزونه طرح‌های مختلفی برای ظاهر پنل دارد هم چنین با این افزونه می توانید صفحه ای برای عضو شدن کاربران در وب سایت خود ایجاد نمایید. یکی از ویژگی‌های این پاپ آپ این است که می‌تواند به گونه ای عملکرد داشته باشد که به محض عضو شدن کاربر درون سایت، متن وب‌سایت و محتوای آن برای او نشان داده شود. علاوه بر آن Bloom می تواند به صورت خود به خودی پاپ را در هر گوشه از صفحه یا به شکل قفل شده نمایش دهد.

 

ساخت پاپ آپ در وردپرس

ساخت پاپ‌ آپ در وردپرس بسیار ساده وجذاب است. حال که با افزونه پاپ آپ برای وردپرس آشناشدید، شاید بخواهید در رابطه با ساختار این افزونه هم بدانید تاخود یک پاپ آپ مناسب را برای وب سایتتان ایجاد کنید. برای اینکه دقیقا بدانید از کجا باید ساخت پاپ را شروع کنید، بهتر است در ابتدا یک افزونه پاپ آپ را انتخاب کنید پیشنهاد ما استفاده از افزونه layered popups است.

ما در این جا یکی از افزونه‌‌هایی که در بالا ذکر کردیم را برای شما مثال می‌زنیم و روش ساخت را توضیح میدهیم. برای مثال افزونه layered popups  را دانلود کنید. هنگامی که این برنامه را نصب کردید؛ در قسمت پاپ آپ یک گزینه به نام ایجاد پاپ آپ وجود دارد، روی آن کلیک کنید. در این حالت شما می توانید تمامی موارد مربوط به ظاهر و محتوای پاپ‌آپ را ایجاد کنید مثل رنگ، فونت و محتوا. در گوشه این صفحه گزینه ویرایش و همچنین گزینه تنظیمات وجود دارد که می توانید تغییرات لازم را در آن اعمال نمایید.

 

افزونه پاپ اپ برای وردپرس – سخن پایانی

پاپ آپ ها بهترین نوع تبلیغات و ارائه خدمات به کاربران هستند که می‌توانند در وبسایت ایجاد شوند. بنابراین هر چه که مهارت ساخت پاپ آپ را در خود افزایش دهید، نتیجه بهتر و بازدید عالی تری خواهید داشت. بهتر است از بین حرفه ای ترین افزونه های پاپ چند مورد را نصب کرده و کار با آن ها را یاد بگیرید. در نهایت از بین آنها بهترین افزونه پاپ اپ برای وردپرس را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد