فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

بهترین قالب شرکتی وردپرس در سال 1400

بهترین قالب شرکتی وردپرس

بهترین قالب شرکتی وردپرس که می‌توانید در شروع راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنید چیست؟ قطعا نمی‌توان به این سوال یک جواب واحد داد زیرا بسته به نوع فعالیت شما و ویژگی های سایت و کسب و کارتان، قالب های متنوع و گوناگونی وجود دارد. به همین دلیل ‌می‌خواهیم در این آموزش بهترین قالب هایی که می‌توانید در کسب و کار خود استفاده کنید را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آنها را بررسی کنیم تا در نهایت بتوانید مناسب ترین آنها را استفاده کنید. اگر می‌خواهید مناسب ترین و بهترین قالب شرکتی وردپرس مناسب خود را پیدا کنید با این مقاله از آموزش وردپرس همراه باشید.

 

گول صفت ها را نخوردید…!

پرفروش ترین، پر امکانات ترین و… این ها صفت هایی هستند که ممکن است شما را برای انتخاب آن قالب ترغیب کنند اما لزوما پرفروش ترین بودن یا داشتن امکانات زیاد دلیل بر مناسب ترین گزینه بودن برای شما نیست، یکی از اشتباهات متداولی که افراد در انتخاب قالب انجام میدهند این است که قالبی انتخاب میکنند با کلی امکانات مختلف و حجم زیاد فقط به این دلیل که آن قالب پرفروش ترین بوده یا پرامکانات ترین بوده در صورتی که 80% امکانات آن را نیاز ندارد و کارش با یک قالب سبک تر ساده تر با سرعتی بالاتر هم راه میوفتد بنابراین برای انتخاب بهترین قالب شرکتی وردپرس برای شما آن قالبی است ضمن داشتن سرعت لود بالا و کدنویسی استاندارد و بهینه نزدیک ترین سطح را به نیاز های وبسایت شما داشته باشد.

 

نکته دموی قالب ها

دمو و شکل و شمایل قالب ها میتواند یکی از مهم ترین دلایل انتخاب یک قالب باشند مثلا ممکن است شما از دموی یک قالب خوشتان بیاید و فقط به همین دلیل بخواهید آن قالب را برای راه اندازی وبسایت تان انتخاب کنید اما فراموش نکنید با توجه به این که امروزه قالب ها با صفحه ساز ها سازگار هستند تقریبا میشه هر نوع طرحی را میتوانید با هر قالبی که با صفحه ساز المنتور سازگار باشد میتوانید پیاده سازی کنید. پس اگر از دموی قالب x خوشتان آمد احتمال بسیار زیاد مشابه همان طرح را با قالب y هم میتوانید داشته باشید.

این پست رو حتما ببین : بهترین قالب فروشگاهی وردپرس در سال ۲۰۲۱

 

صفحه ساز قالب

امروزه افزونه المنتور بعنوان رایج ترین و محبوب ترین صفحه ساز وردپرس شناخته شده و اکثر قالب ها نیز با المنتور سازگار هستند و دموی های خود را با همین صفحه ساز طراحی میکنند اما بعضی قالب ها صفحه ساز اختصاصی دارند که در صورت انتخاب آن قالب شما مجبور به استفاده از آن صفحه ساز خواهید بود بنظر من این یک امتیاز منفی محسوب میشود چراکه صفحه ساز اختصاصی هر چقدر هم خوب و کامل باشد در حد المنتور نیست ضمن اینکه باز برای المنتور هم کلی افزونه مکمل وجود دارد که شما را از هرچیزی برای صفحه آرایی بی نیاز میکند اما در صفحه ساز اختصاصی شما محدود هستید.

صفحه ساز المنتور

یا اگر شما از یک دموی المنتوری خوشتان آمد براحتی میتوانید در یک قالب المنتوری دیگر آن را درون زیری کنید اما اگر قالب صفحه ساز اختصاصی داشته باشد باعث ایجاد تداخل میشود حتی بطور کلی نخواهید از صفحه ساز اختصاصی آن استفاده کنید باز هم وجود آن باعث سنگینی قالب میشود و در آخر اینکه اگر شما برای کار با صفحه ساز نیاز به آموزش داشته باشید برای المنتور کلی منابع آموزشی بصورت ویدیویی وحود دارد که کار شما را راه میاندازد اما صفحه ساز اختصاصی نه. بنابراین پیشنهاد میکنم قالبی که انتخاب میکنید برای صفحه آرایی صرفا با المنتور سازگار باشد.

 

امکانات اضافی قبول نکنید…

فلان قالب سیستم همکاری در فروش دارد، سیستم فروش اشتراک ویژه دارد، سیستم تعریف دوره آموزشی و تعریف مدرس دارد و کلی موارد دیگر… اما من به هیچکدام از این امکانات نیاز ندارم آیا این قالب برای من مناسب است؟ قطعا خیر! بعضی ها فکر میکنند چون این قالب این همه امکانات دارد پس خیلی خفن است اما حقیقت این است که برای فراهم کردن این امکانات کلی فایل به قالب اضافه شده کلی کدنویسی شده این ها باعث سنگینی و کند شدن سرعت وبسایت شما میشود.

 

در ادامه تعدادی از بهترین قالب های شرکتی وردپرس را معرفی میکنیم اما باز هم تاکید میکنم همه چیز به نیاز های وبسایت شما بستگی دارد حتما نکات آموزشی بالا را در نظر داشته باشید و قالب شرکتی مطلوب تان را انتخاب کنید

قالب های معرفی شده در این آموزش:

  • معرفی بهترین قالب شرکتی وردپرس
    1. معرفی قالب Avada
    2. معرفی قالب انفولد
    3. معرفی قالب بی تم
    4. معرفی قالب The7
    5. معرفی قالب Flatsome
    6. معرفی قالب Jupiter X
  • بخش پایانی بهترین قالب شرکتی

 

معرفی بهترین قالب شرکتی وردپرس

بهترین قالب شرکتی وردپرس را حیطه کاری شما مشخص می‌کند. اگر تصمیم دارید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و در آن محصول یا آموزش یا خدمات مورد نظرتان را به فروش برسانید، لازم است از قالب های سازگار با ووکامرس استفاده کنید. در صورتی که وب سایت شما مربوط به شرکت شما است و در آن باید نمونه کار و portfolio قرار دهید، پس لازم است قالب مربوط به آن را نصب و استفاده کنید.

پس از اینکه نوع قالب را مشخص کردید، می‌توانید قالب های مختلف را بررسی کنید و مناسب ترین قالب را نصب کنید. یکی از راه های مناسب جهت کسب اطمینان این است که یک پیش نمایش از قالب را مشاهده کنید و در صورتی که امکانات آن پاسخگوی نیازهای شما بود آن را نصب کنید.

این پست رو حتما ببین : افزونه های المنتور – بهترین افزودنی های المنتور

 

قالب Avada (چندمنظوره)

اولین قالب این لیست Avada است که تا به الان بهترین قالب جهان شناخته می‌شود. در فروشگاه بین المللی themeforest قالب آوادا توانسته رتبه 1 پرفروش ترین قالب جهان را در میان تمام قالب های وردپرس به خود اختصاص دهد.

اگر بخواهیم به طور خلاصه برخی از مهمترین امکانات این قالب را معرفی کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده از ویرایش و طراحی جلوه های بصری در جهت ساخت سایت های حرفه ای
  • امکان ایجاد هرگونه طراحی جدید و چند منظوره برای ایجاد وب سایت های مختلف
  • کسب رتبه اول فروش بیش از 6 سال
  • امکانات فراوان و قابل شخصی سازی بدون نیاز به کدنویسی
  • کسب امتیاز 5 در 22 هزار رتبه کسب شده تا به الان
  • سازگاری دائمی با نسخه های جدید وردپرس
  • بهره گیری از استاندارد های دقیق وردپرس و php در کدنویسی
  • بهبود عملکرد سایت با کیفیت بالا و سرعت و اطمینان مناسب
  • سازگار بودن با اکثر مرورگرهای متداول و کاربری (کروم و فایرفاکس و اکسپلورر و…)
  • بهره گیری از صفحه ساز اختصاصی و بصری ویژوال Fusion Builder
  • بهره گیری از گرافیک فوق العاده واضح
  • آپدیت اتوماتیک و مستقیم قالب
  • بهبود متمرکز تایپوگرافی و ایجاد تجربه کاربری مناسب
  • ارتقا jquery برای وب سایت های جدید و حرفه ای
  • پرونده جاوا اسکریپت و ایجاد عملکرد عالی
  • امکان فعال نمودن Font Awesome Pro با استفاده از این قالب

اگر می‌خواهید از این قالب در وب سایت خود استفاده کنید حتما لازم است نسخه اصلی آن را وب سایت تم فارست خریداری کنید. علت آن هم افزونه های جانبی است که برای این قالب ارائه شده است و در نسخه های فارسی این قالب نمی‌توانید به صورت دائمی و بدون لایسنس قالب اصلی استفاده کنید و افزونه ها را آپدیت کنید. به همین دلیل برای شما غیرقابل استفاده خواهند بود.

نکته مهم : این قالب امکانات بسیاااار زیادی دارد و حجم سنگینی دارد، نظر شخصی بنده این است که از چنین قالب هایی استفاده نکنید و قالبی سبک تر با امکانات منطبق با نیازهایتان را انتخاب کنید.

 

 

قالب انفولد (چندمنظوره)

قالب وردپرس انفولد از امکانات بسیاری برخوردار است و می‌توان آن را با امکانات آوادا برابر دانست. با نصب قالب انفولد به هیچ افزونه اضافی نیاز نخواهید داشت و به همین دلیل نیاز نیست دائما آن را آپدیت کنید. این مورد یکی از مهمترین نکات مثبت enfold است و به همین دلیل ممکن است این قالب را به سایر آنها (مانند آوادا) ترجیح دهید.

افزونه هایی که در کنار قالب انفولد مورد استفاده قرار می‌گیرند در خود قالب قرار گرفته اند و به همه آنها دسترسی خواهید داشت. مثلا اگر می‌خواهید از امکان لایر اسلایدر در وردپرس خود استفاده کنید هیچ گونه نیازی به نصب افزونه نیست و به سادگی می‌توانید از این افزونه در خود قالب استفاده کنید.

اگر بخواهید دموهای انفولد را تست و مشاهده کنید نیاز نیست حتما لایسنس آنرا داشته باشید و تا به الان می‌توانید به سادگی آن را نصب و مشاهده کنید. با این وجود پیشنهاد ما این است که حتما قالب وردپرس انفولد اصلی را خریداری و استفاده کنید. اگر از نسخه کرک شده این قالب استفاده می‌کنید ممکن است در ادامه مشکلاتی رخ دهد اما در صورت استفاده از نسخه اصلی آن جلوی تمام مشکلات احتمالی گرفته خواهد شد. از طریق این دکمه می‌توانید قالب را خریداری کنید:

 

این پست رو حتما ببین : تشخیص قالب وردپرس یک سایت به همین سادگی

 

معرفی قالب بی تم

بی تم از مهمترین قالب های این لیست به شمار می‌رود. be theme به صورت یکجا قابلیت ها و امکانات آوادا و انفولد را در خود جای داده است و اتفاقا به همین دلیل است که در این لیست قرار گرفته است.

برخی از ویژگی های این قالب به شرح زیر است:

  • افزودن و استفاده بسیار راحت از دمو های قالب
  • دارای مدیریت عالی جهت شخصی سازی
  • ریسپانسیو عالی و سازگار با مرورگرهای اندروید
  • shortcode های فراوان
  • دارای صفحه های آماده تک صفحه ای
  • امکان انتخاب رنگ های دلخواه
  • امکان استفاده از فونت های زیبا
  • بهره مندی از لایه های گوناگون
  • ایجاد صفحه های حرفه ای و پیشرفته

برای این قالب تا به حال نزدیک به 500 دمو ارائه شده است و زمانی که لایسنس آن را خریداری کنید همه این دمو ها برای شما قابل نصب خواهد شد. حتما باید از theme forest اقدام به خرید لایسنس کنید. ممکن است بتوانید از دموهای این قالب که در ایران قابل استفاده شده است و با استفاده از لایسنس آن نیز صورت می‌گیرد نیز استفاده کنید. این روش هم یک راهکار مناسب به شمار می‌رود.

اما هیچکدام نمی‌تواند جایگزین نسخه اصلی بی تم شود. بهتر است سعی کنید نسخه اورجینال را تهیه کنید و از ورژن های کرک شده یا تغییر داده شده استفاده نکنید.

 

این پست رو حتما ببین : آموزش استفاده از گرویتی فرم در المنتور

 

معرفی قالب The7

وجود امکانات گسترده این قالب سبب شده تا در میان قالب های پرفروش قرار بگیرد و به خوبی هم به جایگاه خود رسیده است. قالب the7 از هر لحاظ کامل است و سازگاری خوبی با سایر افزونه ها دارد.

اگر می‌خواهید از صفحه ساز ها در وردپرس خود استفاده کنید این قالب گزینه بسیار مناسبی است و سازگاری بالایی با آنها دارد. می‌توانید در قالب the7 به خوبی از افزونه های چند زبانه استفاده کنید و همچنین هدرها و فوتر های وردپرس خود را به سادگی سفارشی سازی کنید. در کنار موارد گفته شده ده ها مورد دیگر وجود دارد که باعث می‌شود در استفاده از آن درنگ نکنید و از آن در جهت ایجاد یک سایت حرفه ای استفاده کنید.

برخی از ویژگی های این قالب به شرح زیر است:

  • امکان استفاده از هزار دمو قالب
  • ایجاد صفحات حرفه ای و پیشرفته
  • نصب افزونه های چندزبانه در سایت
  • بخش های از پیش ایجاد شده (گالری تصاویر، نمونه کارها، اعضای گروه و…)
  • آپدیت های منظم
  • سازگاری کامل و عالی با woocommerce

اگر قصد استفاده از قالب the7 را دارید توجه کنید که در صورت استفاده از دمو سرعت پایینی را تجربه خواهید کرد. علت آن هم استفاده از ویدیو و تصاویر حجیم است و اگر می‌خواهید سرعت بهتری را تجربه کنید باید در المنت های آن تغییراتی ایجاد کنید. همچنین در این قالب از CSS و JS های زیادی استفاده شده است و در حالت کلی نسبت به قالب های گفته شده در این لیست از سرعت کمتری برخوردار می‌باشد.

 

این پست رو حتما ببین : قیمت طراحی سایت با وردپرس

 

معرفی قالب Flatsome

بهترین قالب شرکتی وردپرس

به کمک قالب حرفه ای فلت سام می‌توانید پروژه های گوناگونی ایجاد کنید. اگر قصد دارید بازدید بیشتری کسب کنید باید یک سایت مدرن و استاندارد و جذاب ایجاد کنید و flatsome این کار را بسیار راحت کرده است. سازگاری با نسخه های جدید وردپرس باعث شده تا امنیت ویژه ای را تجربه کنید.

همچنین وجود دموهای متنوع و گوناگون و سهولت در استفاده از دموها یکی دیگر از دلایل محبوبیت این قالب به شمار می‌رود. برخی از ویژگی های این قالب به شرح زیر است:

  • ایجاد تحولی بزرگ در صفحه سازها
  • امکان تغییر دادن صفحه به شکل زنده
  • آپدیت های کاربردی و بهبود امکانات به صورت مرتب و دائمی

 

 

معرفی قالب Jupiter X

قالب شرکتی jupiter

اگر به دنبال یک قالب هستید که همه امکانات مورد نیاز شما در زمینه طراحی سایت را مرتفع کند، می‌توانید کاملا سریع و به سادگی قالب Jupiter x را نصب کنید. به کمک امکانات و قابلیت های آن به سادگی وردپرس خود را مطابق استاندارد های جهانی شخصی سازی کنید. این قالب کاملا اصولی و حرفه ای ایجاد شده است و کدنویسی آن به صورت استاندارد صورت گرفته است. از همین رو آن را در لیست بهترین قالب های این آموزش قرار داده ایم.

پس از اتمام نصب می‌توانید 150 قالب موجود در آن را استفاده کنید و به سادگی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. به همین ترتیب یک وب سایت کاملا حرفه ای و مناسب کسب و کار خودتان را ایجاد خواهید کرد. با تهیه این قالب به صدها فیلم آموزشی و محتواهای گوناگون و همچنین امکان گفتگوی زنده دسترسی خواهید داشت.

برخی از ویژگی های این قالب به شرح زیر است:

  • برخورداری از 150 قالب آماده و حتی بیشتر
  • امکان استفاده از ابزار‌های متحرک
  • شخصی سازی منو بدون محدودیت
  • وجود قالب های بیشماری که مناسب ایجاد وبلاگ هستند
  • استفاده از فرم های آماده
  • عدم محدودیت در ایجاد Popup ها
این پست رو حتما ببین : آموزش طراحی قالب وردپرس و فروش در ژاکت (جدید ۱۴۰۰)

 

بخش پایانی بهترین قالب شرکتی

بهترین قالب شرکتی که در حیطه مورد نیاز شما قابل استفاده است معرفی شد اما با این وجود صدها قالب دیگر نیز وجود دارد که از مزایا و معایبی برخوردار هستند. اگر قصد دارید به بهترین انتخاب ممکن برسید لازم است در کنار مطالعه این آموزش از افراد متخصص و با تجربه نیز گفتگو کنید تا در نهایت به تصمیم مناسب برسید.

در این آموزش به اهمیت و نحوه انتخاب بهترین قالب شرکتی پرداختیم و در ادامه مهمترین آنها را به شما معرفی کردیم. همه این افزونه ها هم در مارکت جهانی قابل خریداری و استفاده هستند و هم می‌توانید نسخه فارسی سازی شده آنها را از فروشگاه های معتبر داخلی پیدا کنید و در وب سایت خود از آنها استفاده کنید. امیدواریم به کمک این آموزش بهترین قالب شرکتی وردپرس مناسب حیطه فعالیت خود را انتخاب کنید و از امکانات آن در جهت ایجاد یک وب سایت حرفه ای بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد