فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

دانلود وردپرس فارسی

دانلود وردپرس فارسی

هدف از این مقاله دانلود وردپرس فارسی و همچنین بحث و بررسی سیستم تولید محتوای وردپرس است. احتمالا تا به حال برای شما پیش آمده که به فکر راه اندازی و مدیریت یک سایت باشید اما تصور پروسه طولانی طراحی UI / UX در فرایند برنامه نویسی، انگیزه ادامه راه را از شما بگیرد یا شما را از هدفتان دور کند. اگر اینطور است، پس جای مناسبی هستید. چون با وردپرس می توانید بدون نیاز به کدنویسی یک سایت راه اندازه کنید و مدیریت آن را برعهده بگیرید. شما می توانید با آموزش وردپرس از وبسافت3 همراه شوید و به صورت رایگان، طراحی سایت با وردپرس را فرا بگیرید. در ادامه با دانلود وردپرس فارسی در خدمت شما هستیم.

 

وردپرس چیست ؟

قبل از هر چیزی با پاسخ به این سوال که وردپرس چیست ابتدا به بررسی کلی این سیستم تولید محتوا می پردازیم. وردپرس یک CMS یا سیستم تولید محتوای متن باز است و به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران و علاقه مندان به طراحی سایت قرار گرفته است. این نرم افزار تحت وب امکان مدیریت سایت را به سادگی برای ما فراهم می کند. وردپرس دارای ابزارها، افزونه ها و قالب های فراوان است که هر کدام در نوبه خود کار را برای طراحی سریع، مقرون به صرفه و زیبای یک وبسایت آسان تر می کند. طراحی با آن در مقایسه با کدنویسی به قدری آسان است که می توانید با یک کلیک (نصب افزونه فروشگاهی) امکانات ایجاد یک سایت فروشگاهی را برای خود فراهم آورید!

این پست رو حتما ببین : وردپرس چیست و چگونه کار می کند؟

 

وردپرس فارسی

در بخش قبلی پاسخ دادیم که وردپرس چیست . وردپرس فارسی نسخه فارسی و راست چین شده وردپرس انگلیسی هست و امکان پیاده سازی یک سایت وردپرس ایرانی با آن فراهم شده است. با استفاده از وردپرس فارسی می توانید یک سایت وردپرس ایرانی با گرافیک زیبا و امکانات فوق العاده ایجاد کنید. همچنین به دلیل محبوبیت بالای سیستم مدیریت محتوای وردپرس در ایران، می توانید انواع قالب های فروشگاهی، شرکتی، خدماتی و… رایگان و پولی را تهیه کرده و در سایت وردپرس خود نصب کنید. همچنین اکثر افزونه های محبوب و کاربردی وردپرس به فارسی ترجمه شده اند و از واحد پول ریال یا تقویم شمسی پشتیبانی می کنند. این ویژگی ها همه میزان محبوبیت بالا و گستردگی زیاد وردپرس را برای ما نشان می دهد. برای کدنویسی نرم افزار وردپرس هزاران نفر داوطلبانه کوشیده اند تا یک نرم افزار امن و پرقدرت برای طراحان سایت ارائه دهند. افزونه ها، ابزارک ها، مستندات، قالب ها و پشتیبانی وردپرس به اندازه گسترده و قوی است که آن را تبدیل به محبوبیت ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان کرده است.

 

دانلود آخرین نسخه وردپرس

دانلود وردپرس فارسی از سایت رسمی وردپرس امکانپذیر است و همواره لینک آخرین نسخه در صفحه اول سایت وردپرس موجود است. به دلیل مسائل مربوط به امنیت سایت و همچنین ایرادهای موجود در نسخه قبلی و برخورداری از آخرین امکانات وردپرس، به شما توصیه می کنیم همواره مجهز به آخرین نسخه وردپرس باشید. مسائل امنیتی مهم ترین دلیل بروزرسانی و استفاده از آخرین نسخه وردپرس است. چرا که هکرها همواره روی یک نسخه وردپرس کار می کنند و وقتی باگ هایی برای ورود و نفوذ به سایت وردپرس پیدا می کنند، احتمالا آن باگ در نسخه بعدی برطرف شده باشد. بنابراین به علت وقت گیر بودن این پروسه، دنبال باگ های نسخه جدید نمی گردند و از همان راه نفوذی که پیدا کرده اند، برای هک کردن سایت ها استفاده می کنند. به همین دلیل است که هکرها دنبال سایت های با نسخه های قدیمی می روند. پس همیشه آخرین نسخه وردپرس را استفاده نمایید.

این پست رو حتما ببین : وردپرس چیست و چگونه کار می کند؟

 

ویژگی های نسخه 5 وردپرس

نسخه 5 وردپرس آخرین سری وردپرس است و بیشتر ایرادهای نسخه های قبلی در این ورژن حذف شده است. در زیر به برخی ویژگی ها و امکانات سری 5 وردپرس پرداخته ایم:

  • این نسخه از وردپرس به صورت بالقوه امنیت بالاتری دارد.
  • در این نسخه می توانید از ویرایشگر گوتنبرگ استفاده کنید و ویرایشگر کلاسیک در نسخه 5 منسوخ شد.
  • بخش نظردهی بهبود یافته است و ویژگی های کاربر ذخیره می شود تا در نظر دهی بعدی ویژگی های او دوباره اخذ نشود.
  • برگه قوانین حریم خصوصی اضافه شده است و شما می توانید آن را سفارشی کنید.
  • بخش مدیریت اطلاعات اضافه شده است

 

نسخه 5.8 وردپرس، جدیدترین نسخه سری 5 وردپرس

نسخه 5.8 وردپرس که جدیدترین نسخه است و با 300 ویژگی جدید معرفی شد! در این بخش به مهم ترین ویژگی ها و تغییراتی که در این نسخه معرفی شد به آن می پردازیم:

  • وردپرس دیگر از اینترنت اکسپلورر 11 پشتیبانی نمی کند. چرا که بروزرسانی آن متوقف شده و یک خطر امنیتی برای سایت ها محسوب می شود. وردپرس در تلاش است کدهای خود را محدودتر کند و حالا که به هدف خود یعنی گستردگی رسیده است، می خواهد بهینه تر و امن تر عمل کند.
  • در این نسخه از ویرایشگر بلاک استفاده شده است. نوشتن نوشته ها، تغییر استایل و… به صورت بلوکی صورت می گیرد و از این لحاظ مدرن تر شده است.
  • پشتیبانی از فرمت webP: WebP یک فرمت مدرن تصاویر است که آن ها را با کیفیت بالا و حجم پایین نمایش می دهد. بنابراین برای سرعت بالای بارگیری سایت این نوع تصاویر مناسب تر هستند. در این نسخه از وردپرس از این فرمت پشتیبانی می شود.

 

وردپرس فارسی یا انگلیسی و تفاوت ها

آیا وردپرس فارسی با انگلیسی تفاوتی دارد؟ برای طراحی یک سایت فارسی، می توان از وردپرس انگلیسی هم استفاده کرد؟ این گونه سوالات ممکن است به ذهن شما هم خطور کرده باشد. برای همین دلیل بخشی از مقاله را برای پاسخ به این پرسش اختصاص دادیم.

بین نرم افزار فارسی و انگلیسی وردپرس در واقع تفاوت خاصی نرم افزاری یا در امکانات وجود ندارد. تنها تفاوتی که وجود دارد، در زبان پیشخوان وردپرس است. در وردپرس فارسی به زبان فارسی وردپرس خود را مدیریت می کنید و در وردپرس انگلیسی به زبان انگلیسی. حتی می توانید وردپرس انگلیسی را نصب کنید و زبان مدیریت وردپرس را به فارسی تغییر دهید. فرق دیگری که بین دو نسخه انگلیسی و فارسی وردپرس وجود داشت، افزونه وردپرس جلالی بود که در نسخه فارسی وجود داشت و شامل تقویم شمسی بود و اعداد فارسی را تصحیح می کرد. پس بهتر این است که برای سایت فارسی از نسخه فارسی وردپرس استفاده کنید. به صورت خلاصه وردپرس فارسی و انگلیسی را به صورت زیر مقایسه و بررسی می کنیم:

  • در وردپرس انگلیسی می توان زبان را به فارسی تغییر داد. هم چنین در نسخه فارسی می توان زبان را به انگلیسی عوض کرد.
  • افزونه وردپرس جلالی را روی نسخه انگلیسی وردپرس نیز می توان نصب و فعالسازی کرد.
  • در نسخه های جدید فارسی وردپرس نیز افزونه وردپرس جلالی وجود ندارد. پس تنها با تغییر زبان وردپرس انگلیسی می توان آن را تبدیل به همان وردپرس فارسی کرد.

 

این پست رو حتما ببین : آموزش طراحی قالب وردپرس و فروش در ژاکت (جدید 1400)

 

دانلود وردپرس فارسی آخرین نسخه

دانلود وردپرس فارسی آخرین نسخه در سایت رسمی وردپرس به آدرس https://fa.wordpress.org/download/ وجود دارد اگر مایل به دریافت نسخه انگیسی آن هستید میتوانید وارد این آدرس شوید https://wordpress.org/download/ در هر صورت همیشه سعی کنید وردپرس تان را بروز نگه دارید. برای دانلود میتوانید روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود وردپرس فارسی آخرین نسخه

 

توجه : اگر سایت وردپرسی دارید و میخواهید وردپرس تان را آپدیت کنید پیشنهاد میکنم حتما از روش آپدیت دستی استفاده کنید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید :

این پست رو حتما ببین : آپدیت دستی وردپرس + فیلم آموزشی

 

دانلود وردپرس فارسی آخرین نسخه

 

با کلیک روی فارسی به صفحه وردپرس فارسی منتقل شده و می توانید وردپرس را به زبان فارسی دانلود کنید. برای طراحی سایت با وردپرس نیز، دوره آموزش کار با وردپرس را برای شما تهیه دیده ایم که می توانید دوره را مشاهده کنید و شروع به یادگیری و تمرین طراحی سایت با وردپرس کنید. با مشاهده کامل دوره قادر به طراحی سایت با وردپرس خواهید بود. امیدوارم از مقاله دانلود وردپرس فارسی استفاده کرده باشید اگر سوال یا ابهامی داشتید حتما در بخش نظرات همین صفحه بپرسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد