فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

آموزش دسترسی اورژانسی به پیشخوان وردپرس

پیشخوان وردپرس

اگر شما خارج از پیشخوان وردپرس خود به دلایل مختلفی مانند هک شدن سایت یا یک خطای ناشناخته گیر کنید و نیاز به دسترسی اورژانسی به پیشخوان وردپرس داشته باشید چه میکنید؟ چگونه میتوانید به پیشخوان وردپرس خود در این شرایط دسترسی پیداکنید؟ در این مقاله از آموزش وردپرس علل بوجود آمدن این مشکل و راه های مختلف رفع این مشکل را به شما آموزش خواهیم داد.

 

 

خطای برقراری ارتباط با پایگاه داده:

آیا شما هنگام مراجعه به سایت وردپرسی و یا پیشخوان خود با این خطا روبرو می شوید ؟ دلیل این خطا این است که وردپرس نمی تواند به پایگاه داده وبسایت شما ارتباط برقرار کند. این خطا به دلایل مختلفی می تواند رخ بدهد. این خطا می تواند به دلیل خرابی دیتابیس شما یا تنظیمات سایت شما رخ بدهد یا ممکن است سرویس دهنده هاست شما دچار مشکل شده باشد و شما این خطا را مشاهده می کرده باشید. برای بررسی دلایل مختلف و آموزش رفع آنها می توانید به مقاله کاملی که در سایت با عنوان آموزش رفع خطای برقراری ارتباط با پایگاه داده در وردپرس منتشر شده مراجعه کنید.

 

 

خطای صفحه سفید مرگ:

آیا شما در صفحه پیشخوان وردپرس خود تنها یک صفحه سفید میبینید؟ این مشکل معمولا به عنوان خطای صفحه سفید مرگ در وردپرس شناخته می شود. این خطا جزو رایج ترین خطاهای وردپرس می باشد. که دلایل مختلفی نیز میتواند داشته باشد. شما می توانید با مراجعه به مقاله آموزش رفع خطای صفحه سفید مرگ در وردپرس تمامی دلایل و روش های رفع آنها را مشاهده کنید.

 

 

مشکل صحیح نبودن رمز عبور :

گاهی اوقات پیش می آید که شما با اینکه نام کاربری و رمز عبور صحیح را وارد می کنید وردپرس لاگین نمی شود و هرچقدر درخواست رمز عبور جدید می کنید ایمیلی برای شما ارسال نمی شود. این مشکل معمولا موقعی پیش می آید که سایت شما هک شده باشد و هکر اطلاعات کاربری شما را تغییر داده باشد. ما به شما پیشنهاد میدهیم برای رفع این مشکل مقاله آموزش بازیابی رمزعبور وردپرس از طریق دیتابیس را در وبسایت ما دنبال کنید.

 

 

از دست رفتن دسترسی های مدیریتی:

بعضی اوقات شما می توانید به حساب کاربری خود ورود پیدا کنید. اما در پیشخوان هیچگونه از اعمال مدیریتی را نمی توانید انجام دهید. به عنوان مثال نه بخش افزونه ها برای شما نمایش داده می شود نه بخش تنظیمات و… این مشکل موقعی رخ میدهد که درجه کاربری شما تغییر کرده باشد. بعضی اوقات هکر ها بعد از هک وبسایت برای اینکه نگذارند شما کاری انجام دهید درجه کاربری مدیریتی را از اکانت شما حذف می کنند. برای افزودن کاربر با درجه مدیریتی و مقابله با این مشکل می توانید مقاله آموزش افزودن کاربر ادمین بدون دسترسی به پیشخوان در وردپرس را مطالعه کنید.

 

خطاهای PHP (خطا های Syntax و خطاهای توابع و…):

این خطاهای PHP گاها بعد از اضافه کردن یک تکه کد جدید به فایل های قالب و یا وردپرس بوجود می آید. اغلب اوقات کاربران مبتدی با استفاده از ویرایشگر داخل خود وردپرس که البته بخش بسیار خوب و با کاربری ساده می باشد. کد هایی که از وبسایت های مختلف پیدا کرده اند را به قالب و دیگر بخش های سایت خود اضافه می کنند. که بعضی اوقات کاربران را دچار مشکل می کند. اگر شما بعد از قرار دادن کدی داخل فایلی دسترسی خود را از بخش مدیریتی وردپرس از دست دادید نگران نباشید و یک نفس عمیق بکشید.

حال برای رفع مشکل فقط کافیست با استفاده از یک نرم افزار FTP فایلی که ویرایش کردید را دریافت کنید. سپس کد های جدیدی که اضافه کرده بودید را حذف کرده و دوباره فایل جدید را برروی هاست سایت وردپرسی خود آپلود کنید. معمولا اینگونه کد ها که سایت را با مشکل دچار می کند در فایل functions.php قرار میگیرند.

 

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد. تا بتوانید به پیشخوان وردپرس خود دسترسی پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد