فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

نحوه نمایش مدت زمان خواندن مطلب در وردپرس

نمایش تخمین زمان خواندن پست

زمان تقریبی مطالعه مطالب در وردپرس : یک پست با قابلیت نشان دادن زمان خواندن پست در وردپرس، کاربران را به جای کلیک کردن، به خواندن پست های وبلاگ تشویق می کند. در این مقاله از سری مطالب آموزش وردپرس ما به شما نشان خواهیم داد تا چگونه و به راحتی یک پست با قابلیت نشان دادن زمان تخمینی مطالعه در وبلاگ خود ایجاد کنید.

 

چرا باید برای در وردپرس قابلیت تخمین زمان خواندن مطلب درج کنیم؟

زمانی که شما وبلاگ نویسی را آغاز می کنید ، تمرکز اصلی شما روی بالا رفتن میزان بازدید از وب سایت شما است. اما، شما همچنین نیاز خواهید داشت تا زمانی که کاربر در وب سایت شما صرف می کند را افزایش دهید . این زمان نشان دهنده تعهد کاربر ، وفاداری کاربر به وب سایت شما و افزایش بازدید وب سایت شما می شود .

به همین دلیل است که وب سایت های محبوب یک پروگسس بار را در بالای صفحه وب سایت خود قرار می دهند تا کاربر را به خواندن کامل پست ترقیب کنند .

 

زمان خواندن پست در پست های وردپرس

 

راه دوم برای رسیدن به هدف مشابه ، اضافه کردن یک پست با قابلیت نشان دادن زمان خواندن پست در پست های وردپرس می باشد . این کار، به کاربران این پیام را مخابره می کند که آنها برای خواندن این مقاله دقایق کمی را نیاز دارند و با این کار کاربر را به خواندن مقاله تشویق می کند .

 

زمان خواندن پست در پست های وردپرس

 

 

اضافه کردن زمان خواندن پست در پست های وردپرس

ابتدا شما باید افزونه Reading Time WP را نصب و فعال کنید . برای اطلاع از نحوه نصب یک افزونه وردپرسی می توانید آموزش قدم به قدم نحوه نصب یک افزونه وردپرسی  را مشاهده کنید .

بعد از فعالسازی افزونه می بایست به منوی Settings و سپس به بخش Reading Time WP مراجعه کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه هدایت شوید .

در این صفحه شما می توانید متنی را که در صفحه نمایشگر برای زمان تخمینی و دقیقه آن نمایش داده خواهد شد را تعیین کنید . همچنین شما می توانید سرعت خواندن را تنظیم نمایید . به صورت پیشفرض ، پلاگین Reading Time WP زمان تخمینی برای مطالعه را با براورد خواندن 300 کلمه در هر دقیقه تنظیم می کند .

این پست رو حتما ببین : بهترین روش نمایش ویدیو در وردپرس

اگر شما نمی خواهید تا به صورت خودکار زمان تخمینی برای مطالعه هر پست را در کنار آن نمایش ندهد می بایست تیک گزینه های ‘Insert Reading Time before content’ و ‘Insert Reading Time before excerpt’ را غیر فعال کنید .

پلاگین اغلب شامل شورت کد هایی است که به وسیله آنها شما می توانید زمان خواندن پست در پست های وردپرس را در هر جایی از پست ها که دوست داشتید درج کنید .

فراموش نکنید که برای به روز رسانی تنظیمات می بایست حتما بر روی دکمه Update Options  کلیک کنید .

 

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا انرا برای دوستانتان به اشتراک بگذارید, همچنین میتوانید با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید و از امکانات ویژه ی  اعضاء برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد