فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

آموزش php مقدماتی رایگان

آموزش php مقدماتی رایگان جدید

آموزش php مقدماتی رایگان ، شروع انتشار آموزش های تخصصی برنامه نویسی php در وبسایت3 هست. اگر تازه به یادگیری […]

تومان

ثبت نام متوقف شده است

تعداد دانشجو : 76

آموزش php مقدماتی رایگان ، شروع انتشار آموزش های تخصصی برنامه نویسی php در وبسایت3 هست. اگر تازه به یادگیری برنامه نویسی پی اچ پی علاقمند شدید احتمالا تاحدی متوجه این موضوع شده اید که محبوب ترین و پرکاربرد ترین زبان برنامه نویسی سرورساید در بازارکار ایران php هست.

قطعا میدانید که برنامه نویسی یک شغل پردرآمد و با پرستیژ بالاست (به قول خودمون باکلاسه). اگر میخواهید برنامه نویسی را بعنوان شغل خود انتخاب کنید و نمیدانید از کجا باید شروع کنید و در طول مسیر چه چیزهایی را باید یادبگیرید اصلا نگران نباشید. گام اول را درست برداشتید. از همین صفحه که هستید (آموزش php مقدماتی) ما شما در مسیر درست قرارمیدهیم و تا رسیدن به اوج قدرت و مهارت در برنامه نویسی همراهتان خواهیم بود و راهنمایی تان خواهیم کرد. شما تا پایان راه و رسیدن به سطح حرفه ای به هیچ منبع آموزشی دیگری نیاز ندارید اگر تا آخر با ما همراه باشید…

 

 

چرا باید php یادبگیریم؟

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که براحتی شما را متقاعد میکند در بین زبان های برنامه نویسی، php را انتخاب کنید. در اینجا به چند نمونه از دلایلی که مشهود تر و شفاف تر هستند اشاره میکنیم :

1 – فرصت های شغلی php بسیار بیشتر میباشد : کافی است یک جستجوی ساده در آگهی های استخدامی بزنید تا متوجه شوید چطور شرکت های معتبر حوزه آیتی به شدت دنبال برنامه نویس و متخصص php هستند. حتی اگر بخواهید آزاد هم کارکنید در سایت های مختلف فریلنسری مثل پونیشا و پارس کدرز روزانه تعداد زیادی پروژه درخواست میشه که بر پایه php هستند

2 – وردپرس و لاراول بر پایه php نوشته شده اند : حتما این را میدانید که وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان که بیش از 33% کل وبسایت های جهان با وردپرس ایجاد شده اند بر پایه php هست و شما برای کار با وردپرس، توسعه وردپرس، طراحی قالب وردپرس، طراحی افزونه وردپرس و… که همه فرصت های درآمدزایی فوق العاده ای هستند باید در ابتدا php بلد باشید.
همچنین فریم ورک قدرتمند لاراول که امروزه برای طراحی وب اپلیکیشن های مختلف طرفداران زیادی پیدا کرده و محبوب ترین فریم ورک در جهان میباشد بر پایه php هست.

3 – اوپن سورس بودن php : یکی از معروف ترین دلایل استفاده از php بحث متن باز بودن یا اوپن سورس بودن آن هست. این یعنی استفاده از این زبان کاملا رایگان هست و تمام برنامه نویسان جهان میتوانند به توسعه آن کمک کنند. لذا با توجه به جامعه گسترده برنامه نویسان php در جهان تقریبا امکان ندارد شما در کدنویسی مشکلی داشته باشید و با یک سرچ ساده راه حل آن را پیدا نکنید.

 

 

آموزش php مقدماتی رایگان

برای رسیدن به اون مهارت در برنامه نویسی و تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای چند مرحله و چند سطح را باید پشت سر بگذارید، قدم اول و مرحله اولی که باید آن را طی کنید دوره آموزش php مقدماتی است که بصورت رایگان در اختیار شما همراهان همیشگی وبسایت3 قرار میگیرد.

مرحله مدماتی شامل 31 ویدیو آموزشی به همراه تمرین ها و مثال های متعدد مباشد که 10 قسمت اول بصورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. در این 10 قسمت مباحث اولیه و پایه ای که شامل آماده سازی محیط کار برنامه نویسی، ساختار و اصول برنامه نویسی php، سینکس دستورات پی اچ پی، مبحث متغیرها، دیتاتایپ ها، آرایه ها، عملیات شرطی، دستورات پرکاربرد در php و… را یادمیگیرید که این 10 جلسه را بصورت آنلاین در پایین صفحه میتوانید ببینید

 

 

مراحل بعدی تا تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای

پس از طی کردن آموزش php مقدماتی رایگان، مراحل بعدی به ترتیب :

1– آموزش برنامه نویسی فانکشنال یا تابع محور در php

2 – آموزش شی گرایی Object Oriented (OOP) در php

3 – آموزش معماری MVC در php

4 – آموزش کار با فریم ورک محبوب و قدرتمند لاراول LARAVEL

هستند که آموزش تمامی این مراحل در وبسایت3 توسط مدرس رضاحیدری بصورت کامل ضبط و تولید شده تا شما دوست عزیز طبق یک استراتژی و برنامه ریزی مناسب و دقیق، بدون هیچ سردرگمی و اتلاف وقت، در مسیر درست موفقیت قراربگیرید و مراحل رسیدن به اهدافتون رو یکی پس از دیگری طی کنید.

 

سطح این دوره

سطح این دوره مطلقا مقدماتی است از صفر شروع میشود و در ابتدا پس از آماده سازی محیط کار و نصب ابزارها و نرم افزارهای مورد نیاز، نحوه نوشتن کد php و اجرای آن در کامپیوتر بصورت لوکال و همچنین توابع اولیه و کاربردی php را به همراه تمرین و انجام مثال های متعدد یادمیگیرید.

 

سرفصل های دوره آموزش php رایگان مقدماتی

1 – توضحات مقدمه، چرا php، تفاوت برنامه نویسی سرورساید و کلاینت ساید

2 – آماده سازی محیط کار، راه اندازی نرم افزار XAMPP و phpstorm و شروع کدنویسی

3 – متغیر ها، نحوه تعریف و استفاده از متغیرها در php

4 – دیتاتایپ ها و انواع مختلف داده ها در برنامه نویسی

5 – دیتاتایپ ها و انواع مختلف داده ها در برنامه نویسی

6 – آرایه ها، نحوه استفاده و کاربرد انواع آرایه ها

7 – عملیات محساباتی در php

8 – استفاده از شرط ها و عملیات شرطی

9 – توابع پرکاربرد php (بخش اول)

10 – توابع پرکاربرد php (بخش دوم)

11 – کار با فرم ها و نحوه ارسال اطلاعات با متد post و get و تفاوت آنها

12 – کار با فرم ها بخش دوم و نحوه دریافت اطلاعات

13 – آموزش دستور switch بهمراه مثال کاربردی

14 – آموزش حلقه ها و حلقه for بهمراه انجام مثال کاربردی

15 – آموزش حلقه while بهمراه انجام مثال کاربردی

16 – آموزش حلقه foreach بهمراه انجام مثال کاربردی
17 – آموزش توابع کار با فایل ها و فولدرها در php

18 – آموزش توابع کار با تاریخ و زمان

19 – آموزش تعریف فانکشن و کاربرد آن

20 – شروع کار با پایگاه داده mysql و نحوه ایجاد دیتابیس و جدول

21 – انوع دیتاتایپ های مورد استفاده در فیلدهای جدول و آشنایی با دستورات sql” subtitle

22 – آموزش اتصال php به دیتابیس با روش PDO و نحوه کوئری زدن و خواندن اطلاعات از دیتابیس

23 – نحوه ثبت اطلاعات در دیتابیس در قالب فرم ثبت نام

24 – ساخت فرم لاگین در php

25 – آموزش سشن session و تکمیل صفحه لاگین و داشبورد

26 – آموزش ثبت اطلاعات در دیتابیس در قالب check box – radio botton – tell” subtitle

27 – ادامه مبحث جلسه گذشته

28 – نمایش لیست اطلاعات از دیتابیس در فرمت های مختلف

29 – ساخت صفحه ویرایش اطلاعات با php در پنل

30 – ایجاد بخش Update و Delete اطلاعات از پنل

31 – آموزش کامل کوکی ها و ایجاد بخش مرابه خاطر بسپار در فرم لاگین

32 – جلسه پایانی مقدماتی php و برنامه ی مرحله بعد

 

چگونه در این دوره شرکت کنم؟

روی دکمه سبزرنگ شرکت در دوره کلیک کنید > سپس در صفحه بازشده مشخصات خودرا وارد کنید (نام و نام خانوادگی – تلفن – ایمیل – رمزعبور) و دکمه ثبت سفارش را کلیک کنید. > با همان ایمیل و رمزعبوری که وارد کردید یک اکانت برای شما ایجاد میشود که پس از لاگین در پنل کاربری تان بخش دانلودهای من را کلیک کنید، جلسات دوره آموزش مقدماتی php بهمراه سورس جلسات در اختیار شما قرار گرفته و میتوانید دانلود یا آنلاین مشاهده کنید. هیچ محدودیتی هم برای دانلود وجود ندارد.

ضمنا در همین صفحه هم در قسمت سرفصل دسترسی دانلود برای شما باز میشود و میتوانید دانلود کنید

 

 

آیا امکان پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات هست؟

بله صددرصد! شما در طول مسیر یادگیری هرسوال و ابهامی در خصوص مباحث دوره داشتید میتوانید با رضاحیدری (مدرس دوره) در ارتباط باشید. ما با افتخار کمک تان میکنیم تا به آن چیزی که هدفتون از شرکت در این دوره هست برسید.

نحوه پشتیبانی چگونه است؟

شما میتوانید در پنل کاربری خود سوال خودرا از طریق تیکت مطرح کنید یا اینکه از طریق واتساپ با شماره 09355597139 با مدرس دوره در ارتباط باشید.

 

 

آموزش php رایگان – 10 قسمت ابتدایی دوره را رایگان ببینید

 نکته : کیفیت تصویر فایل های اورجینال دوره نسبت به فایل های زیر بسیار بالاتر میباشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای برنامه نویسی از چه ویرایشگری استفاده میکنیم؟

شما برای کدنویسی میتوانید از هر ویرایشگر متنی استفاده کنید و هیچ محدودیتی ندارد اما وقتی میخواهید حرفه ای کار کنید باید از ابزارهای حرفه ای هم استفاده کنید، در آموزش php رایگان ما از ویرایشگر قدرتمند phpstorm استفاده میکنیم که مخصوص php هست نحوه نصب و استفاده از این ویراشگر را بطور کامل در ابتدای دوره یادمیگیرید، ضمن اینکه برای ویرایش های سطحی و دم دستی هم notepad++ گزینه خوبی هست که در دوره بهش اشاره کردیم.

و همانطور که میدانید برای اجرای کدهای php در کامپیوتر شخصی نیاز به سرور مجازی داریم تا سیستم کامپیوتر مارو تبدیل به یک سرور مجازی بکنه برای این موضوع هم نرم افزارهایی مثل زمپ یا ومپ وجود دارند که در این دوره از زمپ XAMPP استفاده کردیم.

 

فرصت های شغلی برنامه نویسان php

یادگیری php

همانطور که در تصویر بالا میبینید بطورکلی بعد از یادگیری php دو زمینه شغلی متفاوت برای شما فراهم میشود یکی در زمینه فعالیت در حوزه تخصصی php و دیگری فعالیت در حوزه پردرآمد وردپرس

فعالیت در حوزه تخصصی php : طبق تصویر بالا حداقل 4 زمینه شغلی برای فعالیت در زمینه تخصصی php وجود دارد که مورد اول :

استخدام در شرکت های برنامه نویسی و آیتی : شاید بهترین گزینه بلافاصله بعد از یادگیری php استخدام شدن در شرکت های برنامه نویسی باشد چرا که شما برای قدم های بعدی و پیشرفت های بعدی نیاز به تجربه در این زمینه دارید و استخدام شدن و انجام کار گروهی با همکاران دیگر و کسب تجربه در زمینه مذاکره با مشتری، قرارداد نویسی، بازاریابی و تبلیغات، انجام پروژه، روحیه کار تیمی، مدیریت منابع انسانی و… کمک بسیار زیادی در روند پیشرفت و حرفه ای تر شدن شما میکند. ضمنا امروزه با توجه به محبوبیت بیش از حد زبان php شرکت های بسیار زیادی هستند که بدنبال استخدام نیروی متخصص php هستند و حقوق های خوبی هم پرداخت میکنند فقط کافی است سری به سایت های آگهی استخدامی برنامه نویسی مثل جابینجا و… بزنید تا موجه بشید روزانه چه تعداد آگهی با حقوق هایی بین 8 تا 12 میلیون تومان برای استخدام برنامه نویس php از سمت شرکت های معتبر آیتی منتشر میشود.

 

فریلنسری و دریافت پروژه از سایت های آگهی پروژه : اگر با استخدام شدن و کارحضوری در شرکت موفق نیستید میتوانید فریلنسری را تجربه کنید در شروع کار میتوانید از سایت های آگهی پروژه مثل پونیشا پروژه دریافت کنید. در این سایت ها روزانه تعداد زیادی پروژه برنامه نویسی به فریلنسرها سپرده میشود البته که گاهی بودجه پروژه کمتر از چیزی است که شما انتظار دارید اما برای شروع چیزی که بیشتر اهمیت دارد ساخت نمونه کارهای قوی، رزومه سازی و از همه مهم تر برند شخصی شماست.

اگر شما مثلا در پونیشا 10 پروژه موفق با نمونه کارهای خوب و مشتریان راضی داشته باشید ولو با قیمت کم اما این میتواند برای شما 50 مشتری جدید با شرایط بهتر بیاورد و قطعا هرچه این روند ادامه یابد پرسونال برندینگ (برند شخصی) شما بیشتر رشد میکند و در پی آن مشتریان بیشتری خواهید داشت و همچنین شرایط هزینه پروژه را هم خودتان تعیین میکنید

 

قرارداد پروژه ای با شرکت های برنامه نویسی : اگر در بازاریابی و پیدا کردن مشتری مشکل داشتید میتوانید این کار را به شرکت های برنامه نویسی بسپارید به این صورت که بصورت پروژه ای با شرکت قرارداد میبندید و بصورت دورکاری و آزاد روی پروژه کار میکنید مثلا شما متعهد میشوید که در مدت 15 روز پروژه را تحویل شرکت دهید. با توجه به اینکه کار بازاریابی و پیداکردن مشتری توسط برند شرکت انجام میشود بدیهی است که بخشی از مبلغ پروژه به شرکت تعلق میگیرد. شرکت های زیادی هستند که بصورت پروژه ای با برنامه نویسان برتر همکاری میکنند و این یک معامله دوسر برد است. شما میتوانید بعنوان یک برنامه نویس php به این شکل فعالیت کتید.

 

تیم سازی و تاسیس شرکت : این روش نیاز به زمان و کسب تجربه دارد. درحقیقت شما زمانی که برند شخصی تان را به اندازه کافی گسترش دادید، مشتریان بیشتری داشتید و برای اجرای پروژه های خود نیاز به افراد بیشتری داشتید میتوانید افدام به تاسیس شرکت و استخدام نیرو کنید. البته که برای این موضوع چه بهتر که قبلا خودتان بعنوان یک کارمند در شرکت ها کار کرده باشید تا تجربه کار گروهی، نحوه مدیریت شرکت، اصول مذاکره با مشتری، مدیریت منابع مالی، مدیریت منابع انسانی و… را دیده و آشنایی داشته باشید. در غیر این صورت شاید انجام همه این کارها برایتان مشکل ساز شود.

کسب درآمد از برنامه نویسیبنابراین اگر هم هدف نهایی شما تاسیس شرکت برنامه نویسی هست پیشنهاد میکنم حتما در ابتدای کار کارمندی را حداقل 2 شرکت مختلف تجربه کنید و نحوه مدیریت و پیشرفت شرکت را از دیدگاه خودتان تحلیل کنید و با ایده پردازی خودتان را آماده تاسیس شرکت کنید.

 

فعالیت در حوزه وردپرس : در ادامه تکمیل میشود…

 

آیا یادگیری php پیشنیازی هم دارد؟

قائدتا نمیتوان گفت آموزش php پیشنیاز دارد اما نکته اینجاست ما برای اینکه خروجی دستورات php را در مرورگر نمایش بدیم عموما از کدهای html و css استفاده میکنیم. بنابراین بهتر است قبل از شروع php حداقل مختصر آشنایی با کدنویسی فرانت اند یا همان html css داشته باشید. اگر آشنایی ندارید اصلا نگران نباشید آموزش html css کاربردی هم در سایت وبسافت3 منتشر شده و شرکت کنندگان دوره جامع php میتوانند بصورت رایگان به آن دسترسی داشته باشند

 

توجه :

دوستان و همراهان همیشگی وبسافت3 به اطلاعتون میرسانم این آموزش php رایگان مقدماتی بخشی از دوره جامع آموزش صفرتاصد php هست درواقع بخش اول دوره جامع هست که مجموعا شامل 5 فصل میشه که فصل اول مقدماتی – فصل دوم برنامه نویسی فانکشنال – فصل  سوم مبحث شی گرایی – فصل چهام معماری mvc و فصل پنجم هم کار با فریم ورک لاراول هست. اگر میخواید برنامه نویسی رو کامل از صفرتاصد بر اساس نیاز بازارکار یادبگیرید پیشنهاد میکنم در دوره جامع شرکت کنید این دوره فوق العاده است و همه جوره تضمینش کردیم با خیال راحت شرکت کنید و امیدوارم بتونید به تمام اهدافتون که با یادگیری php محقق میشه برسید و مجموعه وبسافت3 هم نقش کوچکی در این مهم داشته باشه

 

برای مشاهده دوره جامع PHP روی تصویر زیر کلیک کنید

دوره آموزش php پروژه محور

  1. حسين فياض

    تشكر از نكات آموزشي تون. مخاطب هر جور حرف مي زند، شما به دل نگيريد.

  2. الیاس

    دوره قدیمی رو کامل فعال کن همه جلساتش رو ، یه وقت یکی می خواد اونو ببینه چکارش داری؟ به زور که نمیشه همه رو سوق بدی سمت دوره پولی !! دست از مادیاتی بازی بردار لطفا

    • رضا حیدری

      چشم قربان چشم بازم ببخشید اگر توی آموزش های رایگان کم و کسری هست شما ببخشید حتما در اسرع وقت اوامر جناب عالی ترتیب اثر داده میشه

  3. الیاس

    مشکلی نداره من دوره منسوخ و کم بازده می خوام! فعالش کن یا لینک دانلود بفرست بگیرم

  4. الیاس

    سلام ، برای پاسخ قبلی که تو این صفحه درج کردی می خواستم بگم ایرادی نداره همون اموزش های قدیمی پی اچ پی رو فعال کن استفاده کنیم علم همون علمه ما می خوایم علم قدیم بیاموزیم جدید و پولیش رو نمی خوام!

    • رضا حیدری

      درود، اون آموزش ها منسوخ شده و بازدهی کافی نداره

  5. مهران

    سلام دادا ،ظاهرا اول همه پارت ها رایگان بود و چون کامل پوشش می داد فقط 10 قسمتش رو تو رایگان گذاشتی بعد پیشمون شدی بقیه ش رو گذاشتی تو قسمت پولی!

    • رضا حیدری

      سلام بزرگوار قبلا همه پارت ها بودن اما آموزش برای چندسال پیش بود بعدا آموزش ها آپدیت شدند و دوره مجدد ضبط شد و 10 قسمتش بعنوان آموزش php رایگان در این صفحه قرار گرفت

  6. Sparda

    سلام خسته نباشید
    ببخشید این دوره چرا متوقف شده؟
    یعنی دیگه ویدیوشو نمیزارید؟

    • رضا حیدری

      درود – 10 جلسه از دوره رو بصورت آنلاین توی همین صفحه گذاشتیم میتونید ببینید

  7. mohsen.mohammadi48

    سلام خسته نباشید چجوری میتونم این دوره رو تهیه کنم ؟

    • رضا حیدری

      سلام و درود – ده جلسه آموزش php در همین صفحه بصورت آنلاین قرار گرفته میتونید ببینید نیاز به ثبت نام نیست

  8. مرتضی

    سلام آقای حیدری خسته نباشید من نمیتونم توی دوره ثبت نام کنم میگه ثبت نام متوقف شده

    • رضا حیدری

      سلام بزرگوار – ده جلسه آموزش رایگان php رو توی همین صفحه بصورت آنلاین قرار دادیم میتونید مشاهده کنید نیازی به ثبت نام نیست

  9. یگانه

    سلام خداقوت آموزشتون خیلی خیلی عالی بود

  10. یگانه

    سلام خداقوت آموزشتون عالی بود

  11. ابوالفضل مینایی

    سلام و عرض خسته نباشید بنده با هزار امید و آرزو وارد این شاخه شدم وعلاقه ی زیادی هم به برنامه نویسی دارم و توانستم دوره ی رایگان html cssرا ببینم و پندی بیاموزم متاسفانه مشکل مالی دارم میتوانم هزینه ی این دوره را قسطی بپردازم

  12. امیذ

    سلام ببخشید با دیدن همه ی ویدیو ها تقریبا به چند درصد php مسلط می شویم؟

    • رضا حیدری

      سلام بزرگوار در این بخش شما به php مقدماتی رو یادمیگیرید تقریبا میشه گفت 15 درصد
      برای یادگیری تمام مباحث php میتونید در دوره جامع صفرتاصد php شرکت کنید

  13. behrooz8757

    چرا دوره رایگان نیست؟

    • رضا حیدری

      ده قسمت اولش که مقدمات کار باشه رایگانه بزرگوار. در همین صفحه بدون ثبت نام میتونید مشاهده کنید

  14. ماهان

    دوره آموزشی پی اچ پی در نت خیلی زیاد هستش، رایگان هم هستند. / حتی دوره های لاراول هم توی نت موجوده.

    اگر لطف کنید و به جای این دوره، یک دوره رایگان در خصوص پی اچ پی برای وردپرس بزارید، همراه با آموزش تحلیل و فهم کدهای وردپرس خیلی خیلی مفیدتره. / دوره فارسی رایگان مناسب هم براش کم گیر میاد.

    • رضا حیدری

      برای همه چیز آموزش زیاده بزرگوار اما هر مدرسی بر اساس سبک و تجربه و مهارت های خودش تدریس میکنه. منظورم اینه که صرف وجود آموزش های متعدد برای یک موضوع دلیل نمیشه دیگه آموزش براش تولید نشه.
      در مورد پیشنهادتون هم چشم انشاالله در آینده ای نزدیک

      • ماهان

        ممنون از پاسخگویی تون
        حرف تون صحیح هستش، درست می فرمایید. هر مدرسی می تونه هر دوره ای رو فارغ از دیگر آموزش ها آماده و عرضه کنه و می تونه استقبال کننده های خودش رو هم به دنبال داشته باشه.

        بیشتر حرف من ازین زاویه هستش که توی موضوعی که مطرح کردم، آموزش کمتر هستش. همین سبب میشه استقبال کنندگان ازین جهت بیشتر شوند.
        ممنون از توجهتون

        • رضا حیدری

          بله حتما در مورد این موضوع انشاالله یه ویدئو در بخش وبسافتTV قرار میدم
          راستی! در اینستاگرام هم تازه فعالیت رو شروع کردیم افتخار بدید بازدید کنید مطالب خوبی منتشر میکنیم
          instagram.com/websoft3_com/

  15. مریم نجفی (خریدار محصول)

    سلام ،من در قسمت شرکت در دوره اطلاعات را وارد کردم از کجا باید ویدئو هارو دانلود کنم؟؟؟

    • رضا حیدری

      در پنل کاربری تون بخش دانلود ها

  16. safaiebabak (خریدار محصول)

    با عرض سلام و احترام فراوان و آرزوی ساعاتی خوش و سرشار از سلامتی خدمت جناب مهندس حیدری عزیز و سپاس و عرض تشکر از زحمات جنابعالی در حوزه آموزش web 

    به اطلاع میرسانم که فیلم های آموزشی ارزشمند شما در درس آموزش php  از جلسه یازده به بعد متاسفانه کار نمیکنند و ارور میدهد.

    سلامت باشید

    • رضا حیدری

      سلام بزرگوار – بعضی جلسات درحال بازتولید هستند خواهش میکنم صبرکنید تا یکی دو روز آینده انشاالله آموزش صفرتاصد کامل میشه و در سایت رونمایی میشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد