فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

افزونه گردونه شانس وردپرس WP Optin Wheel

افزونه گردونه شانس وردپرس نرخ کلیک و تعداد کاربران وبسایت شما را افزایش می‌دهد و یک محیط جذاب برای مشریان شما ایجاد می‌کند. یکی از موضوعاتی که برای مغز ما همیشه جذاب است، بازی است و استفاده از گردونه شانس قطعا یکی از سرگرمی های مورد علاقه برای افراد است. حتما مشاهده کرده اید که بسیاری از سایت ها به مخاطبان شان کد تخفیف و هدایا و خدمات رایگان ارائه می‌کنند. افزونه گردونه شانس وردپرس کمک می‌کند تا این موارد را به روش بهتری در اختیار کاربران خود قرار دهید.

 

کاربران برای اینکه بتوانند از قرعه کشی و گردونه شانس در وب سایت شما استفاده کنند، نیاز است ایمیل شان را وارد کنند. پس به کمک این افزونه قادر هستید بخش ایمیل مارکتینگ را در کسب و کار خود تقویت کنید و درآمد و فروش بیشتری به دست آورید. در این مقاله از آموزش وردپرس یکی از بهترین افزونه هایی که برای ایجاد گردونه شانس در وردپرس وجود دارد را معرفی کرده ایم و بخش های مختلف آن را آموزش داده ایم.

 

افزونه گردونه شانس وردپرس (WP Optin Wheel)

افزونه گردونه شانس وردپرس که در این بخش به معرفی آن خواهیم پرداخت یکی از قدرتمندترین افزونه هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. پلاگین WP Optin Wheel باعث می‌شود کاربران خود را افزایش دهید و همچنین کاربران کنونی خود را حفظ کنید. نرخ کلیک را افزایش دهید و از امکانات بسیار زیادی بهره مند شوید. 

افزونه WP Optin Wheel را می‌توانید به صورت رایگان نصب کنید و در صورتی که تصمیم به افزایش امکانات آن گرفتید، امکان خرید نسخه پرمیوم این افزونه نیز وجود دارد. 

افزونه گردونه شانس وردپرس

این افزونه ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد که به صورت زیر است:

  • رابط کاربری بسیار مناسب و آسان
  • سازگاری با WooCommerce
  • امکان متصل شدن به سرویس Mailchimp
  • امکان ایجاد گردونه های شانس متعدد
  • قابلیت شخصی سازی متن دکمه ها و تکه ها در گردونه
  • امکان تعیین شانس پیروزی برای هر قسمت از یک گردونه
  • پشتیبانی از چندین زبان گوناگون
  • قابلیت ثبت کردن برد و باخت در یک فایل
  • امکان ترکیب فوق العاده با WooCommerce  در نسخه پرمیوم
  • امکان اضافه کردن قطعه های بیشمار به گردونه در نسخه پرمیوم
  • برخورداری از قابلیت های بازاریابی در نسخه پرمیوم
  • قابلیت ایجاد قالب های اختصاصی در نسخه پرمیوم
  • امکان دریافت آمارهای پیشرفته در نسخه پرمیوم
  • سیستم حرفه ای ضد تقلب در نسخه پرمیوم

 

راه اندازی و آموزش افزونه گردونه شانس

آموزش افزونه گردونه شانس هدف اصلی این مطلب است که در این بخش به طور کامل به آموزش افزونه WP Optin Wheel خواهیم پرداخت.

ابتدا لازم است این افزونه را نصب و سپس فعال سازی کنید. این کار را به روش های مختلف و در زمان بسیار کوتاه انجام دهید و پس از اینکه فعال سازی آن به اتمام رسید وارد پیشخوان وردپرس خود شوید. در منوی تنظیمات خود یک گزینه جدید با عنوان WP Optin Wheel را مشاهده خواهید کرد.

اگر روی گزینه WP Optin Wheel کلیک کنید می‌توانید وارد تنظیمات افزونه گردونه شانس شوید و به شخصی سازی بخش های مختلف آن بپردازید. در بخش تنظیمات چهار تب اصلی را مشاهده خواهید کرد. در ادامه این بخش ها شرح داده شده است.

 

سربرگ اول: General Settings

در این تب گزینه Use log file قرار دارد و در صورتی که آن را فعال کنید، با رخ دادن هرگونه خطا، نتیجه مشخص به کاربر نشان داده خواهد شد. این مورد را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

بخش General Settings

 

سربرگ دوم: Email Integration

با انجام تنظیمات این بخش امکان اتصال افزونه WP Optin Wheel به سرویس mailchimp که یک سرویس ایمیل مارکتینگ است وجود دارد. برای استفاده از این امکان نیاز است یک کد API از این سرویس دریافت کنید. وارد بخش contact در این سامانه شوید و آدرس وب سایت تان را در آن وارد کنید تا یک کد دریافت کنید. سپس این کد را در بخش MailChimp API Key وارد کنید. 

پس از اینکه کد را وارد کردید، امکان استفاده از این سرویس وجود خواهد داشت. البته توجه داشته باشید که اگر نمی‌خواهید از این سرویس استفاده کنید باز هم این بخش را خالی نگذارید و برای جلوگیری از هرگونه خطا، یک کد دلخواه در آن بنویسید. دقیقا در تصویر زیر یک کد دلخواه نوشته شده است و شما هم می‌توانید به همین صورت عمل کنید.

بخش Email Integration

 

سربرگ سوم: ADD WHEEL

در این سربرگ می‌توانید گردونه شانس خود را ایجاد کنید. برای ایجاد یک گردونه شانس لازم است این پنج مرحله را طی کنید:

افزونه گردونه شانس وردپرس

 

Theme:

 در اولین بخش باید قالب دلخواه خود را انتخاب کنید. گردونه شانس مورد نظر شما بر اساس قالب انتخابی شما ایجاد خواهد شد و اگر می‌خواهید از سه قالب آخر نیز استفاده کنید، لازم است نسخه پرمیوم را خریداری کنید اما اکثر قالب های موجود به صورت رایگان قابل انتخاب است.

در نهایت next را بزنید تا وارد مرحله بعد شوید.

Chances:

در این بخش مشخص کنید که کاربر شما چقدر می‌تواند احتمال برنده شدن در افزونه گردونه شانس وردپرس داشته باشد. اگر قرار است همیشه برنده شود، مقدار آن را روی 100 قرار دهید و در صورتی که میزان کمتری را مد نظر دارید، آن را وارد کنید. مثلا در تصویر زیر عدد 70 وارد شده است. در نهایت next را بزنید.

تعیین شانس پیروزی کاربران

 

Slices:

در این صفحه باید 12 قسمت گردونه شانس خود را وارد کنید و جزئیات هر قطعه را نیز مشخص کنید.

  • Type: مشخص کنید که این قطعه از چه نوعی باشد. امکان انتخاب سه گزینه کوپن تخفیف، پیوند محصول و یا بدون جایزه وجود دارد.
  • Text: در این فیلد متن قطعه را وارد کنید.
  • Value: لینک محصول یا کد تخفیف را در این فیلد وارد کنید.
  • Chance: همچین برای هر کدام از بخش ها می‌توانید شانس مورد نظر خود را وارد کنید تا مشخص کنید قرعه کشی به چه شکلی لازم است انجام شود. نکته مهم این است که در نهایت مجموع آنها باید 100 درصد باشد.

پس از اینکه فیلد ها و گزینه ها را تکمیل کردید بر روی next کلیک کنید.

آموزش افزونه گردونه شانس

 

from builder:

به کمک این بخش در آموزش افزونه گردونه شانس ، می‌توانید مشخص کنید کاربران قبل از اینکه اقدام به استفاده از گردونه شانس کنند، ایمیل شان را ثبت کنند. در صورتی که نسخه پرمیوم این افزونه را تهیه کرده باشید، به گزینه های بیشتری دسترسی خواهید داشت.

ایجاد فرم دریافت ایمیل

 

setting:

در مرحله آخر ایجاد گردونه شانس، می‌توانید تنظیمات بیشتری را انجام دهید و تنظیمات این سربرگ را به اتمام برسانید. در تصاویر زیر می‌توانید آنها را مشاهده کنید و در ادامه آنها را شرح داده ایم.

شخصی سازی متن و عبارات

 

این تنظیمات شامل موارد زیر است:

content setting: در این بخش مانند تصویر زیر می‌توانید تنظیمات مرتبط با عبارت و متن های گردونه را انجام دهید.

  • Title: عنوان صفحه را در این فیلد وارد کنید. مثلا می‌توانید این عبارت را قرار دهید: شانس تان را امتحان کنید.
  • Explainer text: این فیلد مربوط به نحوه استفاده و توضیح کوتاه درباره گردونه است که می‌توانید آموزش یا توضیحات دلخواه خود را در اینجا وارد کنید.
  • Disclaimer text: در این کار می‌توانید قوانین مورد نظر خود را به صورت کوتاه و در یک پاراگراف شرح دهید.
  • Spin-button text: متن نوشته شده در این فیلد، متن دکمه ای است که کاربران پس از وارد کردن ایمیل لازم است روی آن کلیک کنند.
  • Close popup text: برای بستن پنجره گردونه این گزینه را می‌توانید به عنوان لینک لینک در بخش سمت راست پنجره و در بخش راست تصویر قرار دهید. پنجره به کمک این گزینه بسته خواهد شد.
  • Losing title: در صورت باختن، این عنوان به کاربران نمایش داده خواهد شد.
  • Losing text: در صورت باختن، این متن در بخش پایین عنوان به کاربران نمایش داده خواهد شد.
  • Winning title: در صورت پیروز شدن کاربر، این عنوان به او نمایش داده می‌شود.
  • Winning text for coupons: در صورت برنده شدن، این متن در بخش پایین عنوان به کاربران نمایش داده خواهد شد.
  • Winning text for links: در صورتی که کاربر محصولات رایگان را جایزه برده باشد، این متن به او نمایش داده خواهد شد.
  • ‘Done’ button text: پس از اتمام بازی کاربران می‌توانند این دکمه را انتخاب کنند تا پنجره به طور کامل بسته شود.

پس از اینکه تمام فیلد ها و بخش ها را با دقت کامل کردید، می‌توانید وارد سربرگ بعدی شوید.

 

Design setting: به کمک این بخش از آموزش افزونه گردونه شانس ، می‌توانید الگوی پس زمینه را برای گردونه مشخص کنید. در صورتی که نسخه پرمیوم را خریداری کرده باشید به الگوهای متنوعی دسترسی خواهید داشت اما در صورت استفاده از نسخه رایگان این افزونه، تنها می‌توانید الگوی Hearts را انتخاب کنید.

 

شخصی سازی بخش پس زمینه گردونه

Behavior setting: برای انجام تنظیمات مربوط به رفتار افزونه گردونه شانس وردپرس ، این بخش را کامل کنید. برخی از قابلیت های آن در نسخه پرمیوم قرار گرفته است.

  • Show wheel: می‌توانید مشخص کنید گردونه به دو صورت (با اندکی تاخیر یا فورا) نمایش داده شود.
  • Appearance delay: مشخص کنید با چه مدت تاثیر پنجره به مخاطب نشان داده شود.
  • Occurance delay: به کمک این گزینه مشخص کنید پنجره پس از چند روز برای مخاطب مجددا به نمایش در بیاید.

آموزش افزونه گردونه شانس

 

List settings: برای اینکه به سیستم ایمیل مارکتینگ Mailchimp متصل شوید می‌توانید از این بخش استفاده کنید و لیست خبرنامه ها را که مربوط به ایمیل هستند تنظیم نمایید.

wordpress-lucky-wheel-plugin

 

حالا تکمیل بخش های مختلف setting و کار با آن به پایان رسیده است و لازم است تنظیماتی که انجام داده اید را ذخیره نمایید.

 

سربرگ چهارم: WHEELS

در این تب می‌توانید تمام گردونه های شانسی که تا به حال ایجاد کرده اید را مشاهده کنید و بنا به نیاز خود آنها را حذف، کپی یا ادیت کنید.

بخش Wheels

 

یک نمونه عملی از خروجی افزونه WP Optin Wheel

در تصویر زیر یک نمونه گردونه شانس که به کمک افزونه WP Optin Wheel ساخته شده است را مشاهده می‌کنید. کافی است یکی از صفحات وب سایت خود را باز کنید و گردونه ای که ایجاد کرده اید را مشاهده کنید.

wordpress-lucky-wheel-plugin

 

 

توضیحات نهایی و جمع بندی

ممکن است در برخی از سایت ها گردونه های شانس را مشاهده کرده باشید. این گردونه ها احساس بسیار خوبی در مخاطب ایجاد خواهد کرد و از آنجایی که کار با آن لذت بخش است، از طریق های مختلف به وب سایت شما کمک خواهد کرد. برخی از دلایل استفاده از افزونه WP Optin Wheel را در ابتدای این آموزش بررسی کردیم. مواردی مانند کاهش نرخ پرش و جذب کاربران بیشتر را می‌توانیم از ویژگی های فوق العاده این افزونه نام ببریم. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از این افزونه رایگان در وردپرس خود استفاده کنید و از امکانات آن بهره مند شوید.

در این آموزش به معرفی و همچنین آموزش افزونه گردونه شانس پرداختیم. سعی کردیم شما را با ویژگی ها و امکانات مختلف این افزونه ( WP Optin Wheel) آشنا کنیم تا با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید. در ادامه بخش های مختلف این افزونه را بررسی کردیم و تمام سربرگ ها و تب ها و فیلدها را معرفی کردیم و کاربرد هرکدام را توضیح دادیم. امیدواریم این آموزش برای شما مفید باشد و بتوانید از افزونه گردونه شانس وردپرس در جهت ایجاد محیطی جذاب برای کاربران خود استفاده کنید. 

2 دیدگاه دربارهٔ «افزونه گردونه شانس وردپرس WP Optin Wheel»

دیوانه گفت:

ببین ما نمیخوایم بیای خودت رو جر بدی یک صفحه کامل بنویسی اگر افزونه رو داری بزار نداری این همه سر خودت و ما رو درد نیار در حد ۲خط میشه همچیز رو نوشت به هر حال موفق باشی

امیر گفت:

سلام وقتتون بخیر ایا امکان قرار دادن محصول داخل گردونه هست یا خیر
اگر امکانش هست انتقال خودکار به سبد خرید دارد یا خیر
اگر امکانش نیست راه حل جایگزینی برای این کار وجود دارد محصولات داخل سایت وزنی هستند
امکان اینکه مشتری بایه کدتخفیف خاص امکان استفاده از گردونه رو داشته باشه وجود دارد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد