فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

قالب وودمارت چطور پادشاه قالب های فروشگاهی شد؟

قالب وودمارت

قالب وودمارت را به جرات میتوان پادشاه قالب های فروشگاهی در وردپرس معرفی کرد، اگر شما قصد راه اندازی سایت فروشگاهی داشته باشید قطعا یکی از گزینه های اصلی شما قالب وودمارت خواهد بود چرا که تمام امکانات یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای در این قالب پیدا میشود در این مقاله بطور کامل مزایای قالب وودمارت فارسی را مورد بررسی قرار میدهیم حتما با ادامه مقاله همراه باشید…

 

رکورددار بیشترین فروش قالب فروشگاهی

قالب وودمارت رکورددار پرفروش ترین قالب فروشگاهی وردپرس است و جالب است بدانید این رکورد در کمتر از یکسال زده شده تا این قالب را با اقتدار در صدر پرفروش ترین قالب های فروشگاهی در مارکت های معتبر ایرانی همچون ژاکت و راست چین قرار دهد.

این پست رو حتما ببین : بهترین قالب فروشگاهی وردپرس در سال ۲۰۲۱

 

مزایای قالب وودمارت در یک نگاه

ارائه بیش از 60 طرح مختلف برای وبسایت شما با قابلیت شخصی سازی

سبک طراحی جذاب و متناسب با سلیقه ایرانی

پنل تنظیمات قالب فوق العاده کامل و حرفه ای

هدر ساز اختصاصی (سربرگ سایت را خودتان با کشیدن و رها کردن طراحی کنید)

ریسپانسیو بودن کامل سایت با پشتیبانی از Retina Ready

بهینه سازی کامل سرعت سایت

بهینه سازی کامل ساختار قالب برای سئو

پشتیبانی از قابلیت چندفروشندکی با افزونه دکان

سازگاری کامل با صفحه ساز المنتور

طراحی بیش از 40 المان اختصاصی در افزونه المنتور

پشتیبانی از مگامنوی حرفه ای و زیبا (اختصاصی)

سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب

سازگاری با افزونه WPML برای چند زبانه کردن سایت

پشتیبانی از فونت های معروف وب فارسی (ایران سنس – یکان – تیتر و…)

ارائه 2 افزونه پولی روولوشن اسلایدر و المنتور بصورت رایگان

سازگاری و استفاده از تکنولوژی Ajax

سازگاری کامل با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

قابلیت ثبت نام و لاگین در سایت با استفاده از شبکه های اجتماعی

 

ویژگی های منحصربفردی که شما را از خرید افزونه بی نیاز میکند

برای راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی حرفه ای یک سری امکاناتی نیازدارید که برای داشتن آنها معمولا باید افزونه اش را نصب کنید اما این امکانات در قالب وودمارت بصورت پیشفرض وجود دارد مثل قابلیت مقایسه محصولات، افزودن به علاقه مندی ها، نمایش سریع، تغییر به حالت تعمیر، فشرده سازی فایل های css , js برای افزایش سرعت، ثبت نام و لاگین با شبکه های اجتماعی، پست تایپ های سفارشی و… که همگی در هسته خوده قالب کدنویسی شده اند و برای داشتن آنها نیاز به نصب افزونه اضافی ندارید.

ویژگی های قالب وودمارت

 

بیش از 40 المان اختصاصی در المنتور

جالب است بدانید قالب وودمارت علاوه بر سازگاری کامل با صفحه ساز المنتور و استفاده از المان های پیشفرض خوده المنتور، یک سری المان هایی را هم بصورت اختصاصی به المنتور اضافه کرده قدرت استفاده از این صفحه ساز محبوب و طراحی صفحات با کشیدن رها کردن را دو چندان کرده است. اهمیت این موضوع آنجایی بیشتر میشود که بدانید بسیاری از قالب های معروف وردپرس از این قابلیت بی بهره هستند و صرفا به سازگاری با المنتور و استفاده از المان های پیشفرض آن اکتفا میکنند.

برخی از المان های جذابی که بصورت اختصاصی در قالب وودمارت به المنتور اضافه شده شامل : گالری تصاویر – نمایش 360 درجه – جستجوی آژاکس – شمارنده انیمیشنی – تایمر شمارش معکوس – نوار تایم لاین – پنجره پاپ اپ – نقشه گوگل – تصویر هات اسپات – گردونه بنر ها – جعبه اطلاعات – برند ها و… هستند.

 

بیش از 60 دموی آماده

قالب وودمارت به قدری انعطاف پذیر است که بیش از 60 دمو از آن ایجاد شده یعنی شما میتوانید صرفا با همین قالب بیش از 60 طرح متفاوت ایجاد کنید که طرح مشابه دیجی کالا هم در بین این دموها وجود دارد همین موضوع میتواند هر سلیقه ای را راضی کند ضمن اینکه این قالب های بسیاری از فونت های فارسی هم پشتیبانی میکند و شما با خیال راحت میتوانید از فونت های معروف وب فارسی مثل ایران سنس و یکان و… استفاده کنید.

دموی قالب وودمارت

 

 

تنظیمات قالب وودمارت فارسی – آپشن پنل فوق العاده

تنظیمات قالب وودمارت همیشه در بین قالب های دیگر زبانزد بوده چرا که آنقدر کامل و با رابط کاربری آسان طراحی شده که براحتی میتوان با تنظیمات آن ارتباط گرفت در این قالب برای تمام صفحات و هرجایی که المانی وجود دارد تنظیمات طراحی شده، از تنظیمات بالای هدر تا انتهای فوتر هر المانی که وجود دارد از طریق پنل تنظیمات قالب وودمارت قابل مدیریت است.

تنظیمات قالب وودمارت

جالب است بدانید حتی بعضی امکاناتی که در قالب های دیگر نیازمند نصب افزونه است در این قالب بصورت پیشفرض در پنل تنظیماتش وجود دارد برای مثال امکان مقایسه محصولات – افزودن به علاقه مندی ها – نمایش سریع – حالت تعمیر – فشرده سازی فایل های css , js برای افزایش سرعت و… که همین امر باعث میشود نیاز به خرید چنین افزونه هایی نداشته باشید (در هزینه صرفه جویی کنید) و همچنین با استفاده کمتر از افزونه ها، وبسایت تان را در حالت بهینه تری قرار دهید.

 

پشتیبانی از تکنولوژی Ajax

پشتیبانی از تکنولوژی Ajax باعث میشود صفحه برای بارگذازی و نمایش اطلاعات به کاربر لود نشود و درجا به درخواست کاربر پاسخ دهد که این امر به شدت روی سرعت و عمکرد سایت تاثیر مثبت دارد و نیز بسیار هم خوشایند کاربران است این قابلیت برای زمانی که کاربر محصولی را در سایت جستجو میکند یا از طریق فیلتر ها محصولات را بررسی میکند یا نمایش سریع جزئیات محصول را میخواهد یا محصولی را به سبد خرید اضافه میکند و… کار میکند که از محبوب ترین ویژگی های یک قالب مدرن در سطح جهانی است که در قالب وودمارت فارسی پشتیبانی میشود.

قابلیت های قالب وودمارت

 

 

هدرساز اختصاصی قالب وودمارت

یکی دیگر از قابلیت هایی که قالب وودمارت را تبدیل به پادشاه قالب های فروشگاهی کرده هدرساز اختصاصی فوق العاده آن است. در این قابلیت انواع المان هایی که احتمالا در هدر سایت استفاده میشود را بصورت آماده (با قابلیت شخصی سازی) در اختیار شما قرار داده اند تا سربرگ سایت را دقیقا بر اساس نیاز و سلیقه تان طراحی کنید.

هدرساز قالب وودمارت

به تصویر بالا نگاه کنید دقیقا به همین راحتی میتوانید با کشیدن و رها کردن المان ها هدر سایت تان را طراحی کنید.

 

سازگار با افزونه های معروف حرفه ای

همیشه یکی از دغدغه هایی که برای خرید قالب وجود دارد بحث سازگاری با افزونه های مختلف است اما در مورد این قالب هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که با تمام افزونه های معروف حرفه ای مثل:

روولوشن اسلایدر (بهترین افزونه ایجاد اسلایدر)

– افزونه ووکامرس (بهترین فروشگاه ساز)

– افزونه WPML (بهترین افزونه چند زبانه کردن سایت)

– افزونه bbpress (افزونه انجمن ساز)

– افزونه yoas seo (بهترین افزونه سئو)

– افزونه mail chimp (خبر نامه)

– افزونه Fontact Forn7 (فرم ساز)

– افزونه المنتور (بهترین صفحه ساز)

و… کاملا سازگار است و شما با خیال راحت میتوانید از این افزونه ها در وبسایت خود استفاده کنید بدون اینکه تداخل یا مشکلی بوجود بیاید. ضمن اینکه شما با خرید قالب وودمارت فارسی افزونه های المنتور – ووکامرس – روولوشن اسلایدر – میل چیمپ – ویژوال کامپوزر و… را هم دریافت میکنید.

قالب وودمارت فارسی

یکی از مهم ترین ویژگی های هر قالب فروشگاهی بحث سازگاری با افزونه ووکامرس است که اکثر قالب ها این سازگاری را دارند اما اگر بخواهیم میزان انعطاف پذیری و سفارشی سازی صفحات فروشگاهی را در قالب های مختلف بررسی کنیم مطمئنا قالب وودمارت در این زمینه پرچمدار شناخته میشود. این موضوع شاید در نگاه اول خیلی مهم نباشد اما وقتی مدتی با قالب کار میکنید و گاها نیاز به تغییر و شخصی سازی صفحات مختلف فروشگاه پیدا میکنید آنجاست که متوجه قدرت این قالب میشوید که برای هر صفحه از ووکامرس (صفحه داخلی محصول – صفحه دسته بندی محصولات – صفحه آرشیو محصولات – صفحه سبدخرید – صفحه تسویه حساب – صفحه پرداخت موفق و… ) تنظیماتی را تدارک که براحتی میتوانید شخصی سازی کنید درصورتی که اگر این تنظیمات نبودند برای هر تغییر در هرصفحه نیازمند کدنویسی بودید.

 

کدنویسی استاندارد و اصولی

یکی از اصلی ترین مشخصه های رتبه بندی نتایج گوگل بحث کدنویسی و ساختار  سایت ها است. گوگل این مسئله را از سال 2021 به شکل جدی در نظر میگیرد و نتیجه آن را در رتبه بندی سایت ها اعمال میکند. لذا تیم طراح قالب وودمارت هم اهمیت ویژه ای به این مسئله داده و هزینه زیادی را صرف تحقیق برای بهینه سازی ساختار کدنویسی قالب کرده بخاطر همین روش های منحصربفردی برای بهینه سازی بخش های مختلف قالب از جمله کدهای جاوااسکریپت و css وهمچنین فایل های خارجی که در صفحات مختلف سایت نیاز است را به کار گرفته تا قالب وودمارت از این حیث جزء بهینه ترین قالب های وردپرس شود.

طراحی قالب وودمارت

 

طراحی رسپانسیو و نسخه اختصاصی برای موبایل

تمامی المان های قالب وودمارت کاملا ریسپانسیو طراحی شده اند یعنی مشتریان شما با هر دستگاهی وبسایت شما را مشاهده کنند قالب به بهترین شکل ممکن نمایش داده خواهد شد و این موضوع هم برای تجربه کاربری مشتریان شما و هم برای گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است لذا قالب وودمارت به شما اطمینان میدهد فروشگاه اینترنتی شما در هر دستگاهی که فکرش را کنید بهترین حالت نمایش را خواهد داشت.

ضمن اینکه قالب وودمارت به شما این امکان را میدهد تا برای هر صفحه از وبسایت تان یک نسخه مختص موبایل یا تبلت هم داشته باشید این ویژگی فوق العاده کلاس کاری وبسایت شما را نسبت به دیگر وبسایت ها کاملا متمایز میکند.

قابلیت همکاری در فروش :

اگر میخواهید قابلیت همکاری در فروش و چندفروشندگی را در فروشگاه اینترنتی خود اجرا کنید افزونه دکان بهترین پلاگین برای انجام اینکار است و خبر خوب اینکه قالب وودمارت هم بطور کامل با این افزونه سازگار است و تمهیدات لازم برای استفاده از آن را در قالب بعمل آمده است تا شما اراده کنید و در عرض چند دقیقه فروشگاه تان را مهیای ثبت نام فروشندگان کنید.

 

4 دیدگاه دربارهٔ «قالب وودمارت چطور پادشاه قالب های فروشگاهی شد؟»

عسل گفت:

ممنون استاد گرامی با راهنمایی شما مشکلم برطرف شد.مشکل همون ویژوال کامپوزر بود که شما فرمودین.

عسل گفت:

سلام. میخواستم اگر مقدوره جواب این سوال منو بدین.توی المنتور من المانهای وودمارت رو ندارم همونهایی که تم سیاه رنگ دارن.ممنون

رضا حیدری گفت:

درود بر شما، اگر قالب وودمارت نصب باشه امکان نداره المان هاشو توی المنتور نداشته باشید،
نکته : اگر افزونه ویژوال کامپوزر هم در کنار المنتور نصب باشه ممکنه در بعضی المان ها تداخل پیش بیاد و حتی نیاره بنابراین اگر ویژوال کامپوزر رو نصب دارید حذفش کنید و مجدد تست کنید

مصطفی گفت:

سلام
یک سوالی داشتم که دوست داشتم ازتون بپرسم
خوب چرا ما نیایم خودمون از بیس با المنتور و سری های جت یه قالب شبیه وودمارت ایجاد کنیم که دستمون رو همه قسمت های قالب باز باشه؟
مثلا شما با افزونه jet smart filter مثلا میخواهید فیلتر های مختلف رو اعمال کنید ولی خوب وودمارت دستتون رو میبنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد