فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی الان نسبت به گذشته خیلی تغییر کرده، احتمالا وردپرس و ووکامرس را میشناسید! قبلا که این دو نبودند برای راه اندازی وبسایت فروشگاهی نیاز به زمان و هزینه بسیار زیادی داشتیم و در نهایت فروشگاهی با امکانات محدود و توسعه پذیری ضعیف داشتیم ضمن اینکه هر کسی هم نمیتوانست از پس هزینه های نگهداری و توسعه آن بر بیاید اما الان با وجود وردپرس و البته افزونه فروشگاه ساز ووکامرس میتوانیم در کمترین زمان ممکن و حداقل هزینه یک فروشگاه اینترنتی کامل با امکانات زیاد راه اندازی کنیم بنابراین تعرفه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس بسیار با صرفه است که در این مقاله از آموزش وردپرس به آن میپردازیم.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس یا بدون وردپرس؟

اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی خوب و آینده دار را داشته باشید شاید بر سر این دوراهی گیر کنید که وبسایت خود را بر پایه کدام سیستم راه اندازی کنید؟ وردپرس؟ پرستاشاپ؟ مجنتو؟ اوپن کارت؟ سیستم اختصاصی با لاراول یا…؟ اگر با کارشناسان مختلف در این زمینه صحبت کنید ممکن است نظرات متفاوتی بدهند اما بنظر شخص بنده (رضاحیدری) در حال حاضر با توجه به آمار و ارقام و مستندات موجود و همچنین در نظر گرفتن فرایند رشد و توسعه سیستم های فروشگاه ساز مختلف در درنیا،  بهترین انتخاب برای راه اندازی وبسایت فروشگاهی، استفاده از وردپرس و ووکامرس است. 

شاید اگر چند سال پیش در مورد این موضوع صحبت میکردیم من پرستا شاپ را پیشنهاد میدادم، یا برای وبسایت های بزرگ تر مجنتو را انتخاب میکردم یا حتی در مواقعی خاص که قیمت طراحی سایت فروشگاهی مهم نبود سیستم اختصاصی لاراول را در نظر میگرفتم اما الان چند دلیل اصلی و مهم وجود دارد که انتخاب و پیشنهاد اولم برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده از وردپرس و ووکامرس است این دلایل عبارت اند از…

  • هزینه کم : با توجه به رشد و توسعه وحشتناک وردپرس در سال های اخیر، تعداد ابزارها(قالب و افزونه) و همچنین متخصصین در این زمینه بسیار زیاد و رقابتی است بخاطر همین قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس نسبت به دیگر سیستم ها بسیار کمتر است.
  • توسعه پذیری بالا : وردپرس متن باز است و سورس آن کاملا رایگان و توسعه پذیر ایجاد شده بخاطر همین با توجه به فراگیر شدن وردپرس در سراسر جهان و بویژه ایران، افزونه های زیادی برای توسعه ووکامرس تولید شدند که براحتی میتوانید با نصب افزونه مورد نیاز فروشگاه اینترنتی خود را توسعه
  • منابع آموزشی زیاد : بیشتر از هر سیستم دیگری برای وردپرس آموزش تولید شده کافیست نیاز یا چالش وردپرسی خود را در گوگل سرچ کنید با انبوه منابع آموزشی بصورت ویدیویی و متنی و… مواجه میشوید که مشکل شما را حل میکنند. این مسئله محبوبیت و فراگیر شدن وردپرس را نشان میدهد.
  • قالب های آموزشی متنوع : شکل و شمایل فروشگاه آنلاین شما قطعا اهمیت زیادی دارد ممکن است بخواهید وبسایتی مشابه دیجی کالا، مدیسه، زنبیل، خانومی یا… داشته باشید قطعا قالب های مخصوص این موارد وجود دارد یا اینکه براحتی با صفحه ساز ها میتوانید مشابه آنها را طراحی کنید(قیمت طراحی سایت با وردپرس)

 

 

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس دقیقا چقدر میشود؟

همانطور که بالاتر هم اشاره کردم قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس خیلی خیلی کمتر از سیستم های دیگر میشود و با توجه به کیفیت فوق العاده خوبی هم که نسبت به دیگر سیستم ها ارائه میدهد به هیچ عنوان به صرفه نیست که سیستم دیگری را بجای وردپرس انتخاب کنید اما بطور کلی مهم ترین عاملی که در قیمت طراحی سایت فروشگاهی شما موثر است این است که چه کسی وبسایت شما را طراحی میکند؟

چه کسی وبسایت شما را راه اندازی میکند؟ اگر این کار را به یک شرکت معتبر بسپارید احتمالا با هزینه ای بین 12 تا 20 میلیون تومان مواجه میشود اگر یک فریلنسر در پونیشا یا… وبسایت شما را طراحی کند ممکن است هزینه ای در حدود 6 تا 12 میلیون تومان از شما دریافت کند اما جالب است بدانید اگر خودتان دست بکار شوید و بخواهید وبسایت فروشگاهی تان را طراحی کنید هزینه شما زیر یک میلیون تومان خواهد بود. البته این موضوع فقط در صورتی پیشنهاد میشود که شما حداقل 3 ماه زمان کامل برای یادگیری داشته باشید، وبسایت شما امکانات خیلی خاص و پیچیده ای نداشته باشد و برای تمامی نیاز های شما افزونه آماده وجود داشته باشد.

 

چرا باید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید؟

هزینه ای که صرف فروشگاه آنلاین خود خواهید کرد، شاید در نگاه اول زیاد باشد و با خود فکر کنید اولویت های مهمتری وجود دارد. اما در ادامه به دلایل ایجاد فروشگاه آنلاین اشاره خواهیم کرد تا یک دید کلی از این موضوع داشته باشید. طراحی سایت فروشگاهی از هر جنبه ای که بررسی شود، یک سرمایه گذاری فوق العاده به نظر میرسد.

 

بهترین روش افزایش فروش و درآمد

یک فروشگاه پر از مشتری را تصور کنید! چند نفر در آن وجود دارد؟ جمعیتی که در ذهن شما شکل گرفته است شاید کمی دست نیافتنی باشد اما به کمک فروشگاه آنلاین، جمعیتی که وارد فروشگاه شما میشوند میتواند چند برابر (یا چند ده برابر) این جمعیت باشد.

هر زمان که بحث فروش و راه اندازی فروشگاه میشود، اولین چیزی که ناخودآگاه به آن میپردازیم مقایسه هزینه در برابر میزان درآمد است. جالب است بدانید فروشگاه آنلاین هزینه بسیار کمتری برای شما خواهد داشت و بهترین روشی است که به کمک آن میتوانید فروش خود را افزایش دهید. برای اینکه بخواهید یک فروشگاه را توسعه دهید، لازم است سال ها زمان صرف کنید و هزینه قابل توجهی را فراهم کنید. اما توسعه دادن فروشگاه آنلاین نیاز به هیچ هزینه اضافی ندارد. تنها نیاز به یک برنامه ریزی قدرتمند و کمی دانش فنی دارید تا کسب و کار خود را گسترش دهید.

رقبای شما در حال پیشرفت هستند

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

مطئمنا هیچکدام از ما دوست نداریم از سایر کسب و کارها عقب بمانیم. نگاهی به سایر فروشنده های حیطه کاری خود بیندازید. بیشترین درآمد متعلق به چه کسی است؟ احتمالا فروشنده ای که به صورت آنلاین کار میکند! این نکته را بیل گیتس گفته است:

اگر کسب و کارتان بر روی اینترنت نباشد، به زودی در بازار هم نخواهد بود.

در کسب و کارهای آنلاین تحلیل رقبا ساده تر صورت میگیرد و میتوانید اشتباهات رقبا و نیازها را پیدا کنید و با خلاقیت و نوآوری سریع تر رشد کنید.

 

به پیشرفت و یادگیری اهمیت میدهید؟

در کسب و کار آنلاین لازم است اطلاعات و برنامه های خود را به روز نگه دارید تا از بقیه جا نمانید. باید برای شناخت مشتریان و رقبای خود برنامه های جدی لحاظ کنید و روز به روز دانش خود را افزایش دهید. در کسب و کار آنلاین است که باید با آخرین ابزارها آشنا شوید و از آنها برای رسیدن به برنامه های خود استفاده کنید.

در فروشگاه های آنلاین فرصت رشد بیشتری خواهید داشت، نیاز به منابع مالی کمتری دارید و ابزارهای قدرتمندی مثل گوگل، مسیر موفقیت را برای شما ساده تر میکنند.

 

این پست رو حتما ببین : خدمات افزایش سرعت سایت

 

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد ولی به این معنی نیست که هرچه امکانات بیشتری را ایجاد کنید، فروشگاه شما حرفه ای تر است. انتخاب امکانات و ابزارهای حرفه ای وب سایت میتواند به نیاز مخاطب های شما و همچنین عملکرد رقبای شما بستگی داشته باشد و البته موارد دیگر. در این بخش میخواهیم عوامل موثر بر قیمت سایت را بررسی کنیم.

انتخاب دامنه سایت

دامنه سایت یا همان اسم تجاری که کاربران با جستجوی و واردن کردن آن در مرورگر میتوانند وارد سایت شما شوند، در قیمت نهایی سایت، کمی تاثیر گذار است. در سال 1400 دامنه .ir قیمتی حدود 6 هزار تومان و دامنه .com نیز قیمتی حدود 120 هزار تومان دارد.

استفاده از هاست 

فضای میزبانی وب سایت شما، یا همان هاست نیز تاثیر زیادی در قیمت نهایی سایت دارد. این که سرورهای آن در چه کشوری باشد، به چه میزان فضا دسترسی داشته باشید، از چه پهنای باندی استفاده کنید و… میتواند تعیین کننده قیمت نهایی سایت شما باشد.

ظاهر و ویژگی های گرافیکی

بخش گرافیکی فروشگاه آنلاین شما تاثیر چشمگیری در جذب کاربر دارد و اگر میخواهید از یک ظاهر عالی بهره مند شوید، لازم است وقت و تخصص بیشتری صرف این موضوع شود. معمولا طراحان حرفه ای این کار را با قیمت بیشتری انجام میدهند و خروجی بهتری را نیز ارائه میکنند. بنابراین ظاهر و گرافیک سایت در قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیر خواهد گذاشت.

بهبود سئو سایت

سئو از اولویت بالایی برخوردار است و هرچه انرژی بیشتری را صرف آن کنید، مشتریان بیشتری وارد فروشگاه شما میشوند. اگر میخواهید گوگل شما را به افراد معرفی کند و از این طریق فروش خود را چندین و چند برابر کنید، لازم است سئو سایت خود را بهبود دهید. این کار نیازمند افراد مختصص و در نتیجه صرف هزینه بیشتر است. هزینه ای که در بلند مدت با خود درآمد چشمگیری به همراه دارد.

تخصص شرکت یا فرد طراح

مطمئنا یک شرکت با سابقه بیشتر یا برند قدرتمند، هزینه بیشتری را از شما دریافت خواهد کرد. البته در قبال این هزینه، یک پروژه مطمئن و با کیفیت در اختیار شما قرار میدهد اما میتوانید برآورد هزینه کنید و طراحان مناسب خود را پیدا کنید.

کیفیت و امنیت سایت

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان است و این موضوع سبب شده تا هکرهای زیادی سعی کنند به این سیستم نفوذ کنند. پس برای اینکه از سرور و هاست و طراحی با کیفیت و مطمئن برخوردار شوید، شاید مستلزم تخصص و صرف زمان باشد و در برخی مواقع لازم است شما نیز هزینه بیشتری پرداخت کنید. این موضوع در هزینه نهایی سایت تاثیر زیادی دارد.

ایجاد امکانات مختلف در فروشگاه

در کنار موارد گفته شده، خیلی وقت ها امکانات فروشگاه شما از حد معمولی فراتر میرود و شاید بخواهید بخش ها و قابلیت های دلخواه خود را برای کاربران خود ایجاد کنید. امکانات مختلفی مثل:

  • بخش وبلاگ و مقالات
  • بهینه سازی تصاویر و کدها
  • امکان مدیریت کامنت ها
  • استفاده از سیستم کش وردپرس
  • استفاده از فرم سازها
  • مدیریت و ثبت نام مشتریان
  • سیستم گزارش فروش
  • بخش مقایسه محصولات
  • استفاده از سرچ کنسول
  • و…

همه این امکانات نیازمند خرید افزونه ها و ابزارهای مختلف هستند و لازم است بسته به نوع قابلیت، دانش و وقت کافی صرف آن شود. پس لازم است امکانات مورد نیاز خود را مشخص کنید زیرا تاثیر قابل توجهی بر هزینه نهایی در سایت شما خواهد داشت.

 

محدودیت ها را پشت سر بگذارید

اختیار و آزادی عمل در کسب و کار حرف اول را میزند. در کسب و کارهای حضوری، محدود به یک مکان خاص (مثلا فلان خیابان) و یک زمان خاص (مانند ساعات کاری) هستید. فروشگاه آنلاین این محدودیت ها را رفع کرده است و کمک میکند آزادی بیشتری به خرج دهید. همچنین ابزارهای گوناگونی هستند که سرعت کار شما را افزایش میدهند و کمک میکنند در زمان خود صرفه جویی کنید. برای مثال حساب و کتاب در فروشگاه حضوری چقدر زمان بر هستند؟ در فروشگاه آنلاین این کار را افزونه ها انجام میدهند.

 

در مرورگر خود سرچ کنید “آموزش ووکامرس”. به همین سادگی به دنیایی از اطلاعات دقیق و گوناگون دسترسی پیدا می کنید.

 

بیشتر از یک میلیون نفر فروشگاه آنلاین خود را با ووکامرس راه اندازی کرده اند. همین موضوع سبب شده است تا همه توجه ها به سوی سیستم وردپرس و این افزونه فوق العاده جلب شود. بنابراین در سرتاسر اینترنت میتوانید به محتوای جامع و دقیق و تخصصی دسترسی در زمنیه فروشگاه های آنلاین ووکامرسی دسترسی داشته باشید. این موضوع بسیار مهم است و میتوانید عیب های مختلف را در کمترین زمان ممکن رفع کنید.

 

محدوده قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی دارد و احتمالا از فردی یک قیمت متفاوت دریافت خواهید کرد. با سرچ در گوگل با سایت ها و شرکت های زیادی مواجه خواهید شد که هرکدام طبق سیاست های کاری خود قیمت های مختلفی پیشنهاد میدهند. احتمالا میان این همه شرکت و این همه گزینه، تصمیم گیری برای شما سخت خواهد بود.

برخی از افراد و شرکت ها فروشگاه شما را با 2 میلیون تومان طراحی خواهند کرد و گاهی اوقات ممکن است طراحی فروشگاه 20 میلون تومان هزینه به همراه داشته باشد. در ادامه نکاتی را خواهیم گفت که کمک میکند یک وب سایت با کیفیت با قیمت مناسب دریافت کنید.

این پست رو حتما ببین : درآمد طراحی سایت با وردپرس در سال 1401

 

از افراد متخصص و قابل اعتماد راهنمایی بخواهید

همه جا پر شده از تبلیغات مختلف و گاهی اوقات با تبلیغات طراحی سایت با قیمت 2 میلیون تومان نیز مواجه خواهید. در این زمان لازم است کمی محتاطانه عمل کنید. بهترین کار این است که از افراد مختصص کمک بگیرید. این فرد میتواند یک دوست باشد یا یک متخصص متعهد، در هر صورت لازم است با آگاهی کافی تصمیم بگیرید. در این صورت تبلیغات غیرواقعی شما را فریب نخواهد داد.

 

امکانات مورد نیاز خود را مشخص کنید

گاهی اوقات به برخی امکانات نیاز ندارید و همین موضوع قیمت نهایی را افزایش میدهد. مثلا ممکن است به سایت چندزبانه نیاز نداشته باشید اما این امکان در سایت شما ایجاد شود. حتما به این موضوع دقت کنید تا هم در قیمت و هم در سرعت سایت با مشکل مواجه نشوید.

 

قاطعانه قیمت را از ابتدا طی کنید

از همان ابتدا قیمت را طی کنید و حتما یک بار دیگر با طراح قیمت را چک کنید. به این صورت از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری خواهید کرد و همچنین با شفافیت بیشتر پروژه را تحویل خواهید گرفت.

همه این نکات باعث میشوند حرفه ای تر عمل کنید و در نتیجه کار با کیفیت تری را تحویل بگیرید.

 

سوالات متداول قیمت طراحی سایت فروشگاهی

در بحث قیمت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی با سوالات زیادی روبرو خواهید شد. در این بخش به متداول ترین آنها پاسخ داده ایم.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟

از آنجایی که سایت های فروشگاهی با امکانات مختلفی ایجاد میشوند و نمیتوان یک معیار مشخص برای آن در نظر گرفت، اگر بخواهیم یک سایت با امکانات متداول ایجاد کنیم ممکن است بین 12.000.000 تا 20.000.000 میلیون تومان هزینه به همراه داشته باشد.

طراحی سایت فروشگاهی چه زمانی طول میکشد؟

بسته به تخصص و سرعت طراح، و امکانات استفاده شده ممکن است بین 20 تا 40 روز طول بکشد.

سایت های شرکتی با چه قیمتی طراحی میشود؟

طراحی وب سایت های شرکتی بسته به نوع سیستم مدیریت محتوا و میزان پشتیبانی جهت رفع مشکلات احتمالی و نوع هاست و میزان ترافیک سایت، ممکن است با قیمت های متفاوتی ارائه شود. اما عددی بین 8.000.000 تا 10.000.000 میتواند یک عدد معقول باشد.

 

در این آموزش سعی کردیم به هزینه طراحی سایت فروشگاهی بپردازیم و اشتباهات متداول هنگام مواجه با قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را بررسی کنیم. همچنین فاکتور های مهم در این زمینه را بررسی کردیم تا کمی موضوع شفاف تر شود. امیدواریم این آموزش به شما کمک کند راحت وب سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنید و خوشحال میشویم تجربیات خود را در زمینه قیمت طراحی سایت فروشگاهی با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد