فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

آموزش فرم سازی با بهترین افزونه فرم ساز رایگان وردپرس

ساختن فرم در وردپرس با وجود افزونه های خوبی که در وردپرس وحود دارد اصلا کار سختی نیست اما آیا تاکنون بهترین افزونه فرم ساز رایگان وردپرس را یافته اید؟ افزونه ای که در عین سادگی امکانات فوق العاده حرفه ای در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید انواع فرم ها مثل فرم تماس باما و فرم همکاری و… را با هر فیلد دلخواهی بسادگی هرچه تمام تر ایجاد و در سایت نمایش دهید؟ پس با ما همراه باشید تا ضمن آموزش ساختن فرم در وردپرس بهترین افزونه فرم ساز رایگان وردپرس را هم بشناسید.

 

4 مورد از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس

افزونه های زیادی برای ساختن فرم در وردپرس وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها فرم های سایت خود را طراحی کنید، البته توجه داشته باشید که همه این فرم ها برای سایت شما نمی تواند مناسب باشد و برخی از آنها اصلا قابلیت های خوبی ندارند و شما باید بتوانید بهترین فرم ساز را در سایت خود نصب کنید تا فرم های عالی را در سایت خود طراحی کنید. برای آموزش ایجاد فرم در وردپرس پیشنهاد میکنم ویدیو بالا از سلسله جلسات آموزش وردپرس را حتما ببینید

 

1 . افزونه گرویتی فرم

بهترین افزونه فرم ساز وردپرس که می توانید با استفاده از آن هر نوع فرمی که می خواهید طراحی و اجرا کنید، افزونه گرویتی فرم هست که قابلیت های بسیار عالی را در اختیار شما می گذارد و شما با استفاده از این قابلیت ها می توانید هر نوع فرمی را که می خواهید طراحی و اجرا کنید؛ توجه داشته باشید که این افزونه تا کنون توانسته در هزاران سایت نصب شود و فرم های بسیار عالی با استفاده از آن طراحی و اجرا می کنند.(مشاهده کنید » آموزش افزونه گرویتی فرم)

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز

اگر تایم زیادی باشد که با وردپرس کار می کنید قطعا این افزونه را می شناسید، چرا که این افزونه یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرسی است؛ البته توجه داشته باشید که افزونه گرویتی فرم به صورت رایگان در دسترس همه نیست و کاربران برای استفاده از این افزونه باید آن را خریداری کنند اما روشی وجود دارد که شما میتوانید این افزونه را رایگان دانلود کنید. پایین تر لینک آموزش افزونه گراویتی فرم + دانلود رایگان را قرار دادیم کلیک کنید و آموزش ساختن فرم در وردپرس را ببینید

مزایا  افزونه گرویتی فرمز

  • طراحی انواع فرم
  • بدون محدودیت در طراحی فرم ها
  • امکان ذخیره سازی فرم ها به صورت آفلاین
  • طراحی با استفاده از روش کشیدن و رها کردن (Drag and Drop)
  • بدون نیاز به کد نویسی
  • بهینه سازی شده و سرعت بالا
  • و…

معایب افزونه گرویتی فرم

  • استایل فرم ها خیلی حرفه ای نیست

آموزش افزونه گرویتی فرم + دانلود رایگان

 

 

2. افزونه فرم ساز wp forms

یکی دیگر از بهترین افزونه فرم ساز رایگان وردپرس که شما می توانید با استفاده از آن هر وع فرمی را که نیاز دارید طراحی و اجرا کنید، افزونه wp forms است که خیلی قابلیت های عالی در این زمینه به شما ارائه خواهد داد و می تواند به شما کمک کند فرم های عالی برای وب سایت خود طراحی و اجرا کنید.

یکی از قابلیت های اصلی این افزونه سادگی کار با آن است که شما می توانید به سادگی از طریق این افزونه هر نوع فرمی که دارید را برای خود طراحی و اجرا کنید و در این زمینه مشکلی نداشته باشید؛ توجه کنید که این افزونه با صفحه ساز های وردپرسی هم سازگار است و شما می توانید با استفاده از این صفحه ساز ها فرم های مختلف را در بخش های متفاوت سایت استفاده کنید.

افزونه فرم ساز wp forms

این افزونه بر خلاف افزونه فرم ساز وردپرس » گرویتی فرم کاملا رایگان است وش ما نیاز نیست بابت استفاده از آن هزینه ای بپردازید به همین دلیل است که افراد زیادی به سمت استفاده از این افزونه رفته اند و فرم های سایت خود را با استفاده از این افزونه طراحی و اجرا می کنند.

افزونه فرم ساز wp forms تا کنون از طریق مخزن وردپرس بیش از 4 میلیون نصب فعال دریافت کرده است و به عنوان یکی از محبوب ترین افزونه های فرم ساز در وردپرس شناخته می شود که سایت های ایرانی و خارجی زیادی از آن استفاده می کنند.

مزایا افزونه wpforms

  • کاملا رایگان است
  • نیاز به کد نویسی ندارد
  • روش طراحی با استفاده از کشیدن و رها کردن
  • تا حد امکان بهینه سازی شده است
  • قابلیت های خوبی برای طراحی فرم های مختلف دارد
  • ایجاد فرم های چند مرحله ای
  • و…

معایب افزونه wp forms

این افزونه مشکل خاصی ندارد و شما بدون هیچ گونه محدودیتی می تواند با استفاده از آن هر نوع فرمی که در سایت نیاز دارید را طراحی و اجرا کنید و همچنین نحوه ساختن فرم در وردپرس را با این افزونه یادبگیرید

 

 

3. افزونه فرم ساز وردپرس Ninja Forms

نینجا فرم یکی دیگر از افزونه هایی است که شما می توانید با استفاده از آن هر نوع فرمی را که در سایت نیاز دارید طراحی و اجرا کنید؛ نینجا فرم در حال حاظر خیلی بین سایت های ایرانی رواج دارد و از آن خیلی زیاد استفاده می شود، شما می توانید با استفاده از نینجا فرم یک سری فرم های چند مرحله ای طراحی کنید تا اطلاعات خواسته شده از کاربر را به صورت مرحله به مرحله دریافت کنید.

افزونه فرم ساز وردپرس Ninja Forms

فرم سازی در وردپرس : یکی از قابلیت هایی که این افزونه دارد این است که شما می توانید با استفاده از آن فرم های دریافت سفارش یا رزرو هم طراحی کنید تا به محض هر سفارش و یا رزرو یک ایمیل برای شما ارسال شود و بتوانید از این طریق لیست رزروی های سایت خود را داشته باشید و متوجه شوید که در سایت چه محصولاتی بیشتر سفارش داده شده اند.

این افزونه به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و توسط تیم Ninja Form هم چنان در حال توسعه دادن است، شما می توانید به سادگی و بدون هیج هزینه ای این افزونه را در سایت خود نصب کنید و به طراحی فرم های مختلف سایت بپردازید.

مزایا افزونه فرم ساز ninja forms

  • ساخت فرم های چند مرحله ای
  • کاملا رایگان
  • امکانات زیاد برای طراحی انواع فرم
  • سازگاری با صفحه ساز های مختلف
  • استفاده آسان و بدون کد نویسی
  • و….

معایب افزونه ninja forms

این افزونه مشکل خاصی ندارد اما اگر شما می خواهید فرم های پیشرفته و حرفه ای طراحی و اجرا کنید، نیاز است که افزودنی های آن را نصب کنید که این افزودنی ها به صورت پولی عرضه شده اند و شما باید آن ها را برای وب سایت خود خریداری کنید. (آموزش ساختن فرم در وردپرس)

این پست رو حتما ببین : 10 ترفند جالب وردپرس

 

7. افزونه فرم ساز وردپرس QuForms

افزونه فرم ساز وردپرس quform هم یکی از بهترین ها در زمینه فرم سازی در وردپرس میباشد که شما با استفاده از آن می توانید هر نوع فرمی که می خواهید را طراحی و اجرا کنید، این افزونه همچنان توسط توسعه دهنده ها در حال بروزرسانی است و همین هم باعث شده است که افراد زیادی از این افزونه برای سایت خود استفاده کنند. آموزش کامل افزونه فرم ساز وردپرس quforms را در ابتدای همین صفحه بصورت ویدیویی میتوانید تماشا کنید

افزونه کیو فرم به صورت پولی توسط توسعه دهنده عرضه شده است و شما برای این که بتوانید از آن استفاده کنید، نیاز است که اول نسخه پریمیوم آن را خریداری کنید. (ساخت فرم در وردپرس)

افزونه فرم ساز وردپرس QuForms

یکی از قابلیت های اصلی کیوفرم این است که می توانید با استفاده از آن از فرم های خود خروجی بگیرید و در سایت های دیگر برون ریزی کنید که خیلی می تواند به شما کمک کند تا همیشه فرم های خود را در دسترس داشته باشید.

کیوفرم در حال حاظر با افزونه های صفحه ساز وردپرس سازگار است و شما می توانید با استفاده از این فرم ساز و صفحه ساز ها، فرم های خود را در بخش های مختلف سایت داشته باشید.

مزایا افزونه فرم ساز quforms

  • درون ریزی و برون ریزی فرم ها
  • طراحی فرم به صورت خیلی ساده
  • المان های زیاد برای طراحی فرم های مختلف سایت
  • بهینه سازی شده جهت عدم کاهش سرعت سایت
  • و…

معایب افزونه فرم ساز qforms

این افزونه نقض ندارد و شما تنها مشکلی که ممکن است با این افزونه داشته باشید، پولی بودن آن است و باید اول آن را خریداری کنید و بعد بتوانید با استفاده از آن فرم های سایت خود را طراحی و اجرا کنید.

 

ساختن فرم در وردپرس – بهترین افزونه فرم ساز وردپرس

خیلی خوب تا این بخش از مقاله شما کاملا با بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس آشنا شدید و می توانید با استفاده از این افزونه ها فرم سازی در وردپرس را یادبگیرید و برای خود هر نوع فرمی را که نیاز دارید در سایت خود طراحی و اجرا کنید.

16 دیدگاه دربارهٔ «آموزش فرم سازی با بهترین افزونه فرم ساز رایگان وردپرس»

محمدحسین حسنی گفت:

سلام
اگر دوره رو بخریم از 0 تا 100 و کامل و جامع همه چیز رو داخلش اموزش میدید و بعد بلافاصله میتونیم وارد بازار کار شیم؟

رضا حیدری گفت:

سلام بله دوره تخصصی طراحی قالب وردپرس مشخصا برای بازارکار طراحی شده

فریده گفت:

سلام آیا این افزونه مانند گرویتی فرم نیاز به افزونه جانبی برای استایل دهی به عناصر فرم (مخصوصا دکمه ارسال) دارد؟ آیا تمام قابلیت های استایل دهی از جمله رنگ و سایز و جای دکمه را دارد؟

رضا حیدری گفت:

سلام به افزونه جانبی نیاز ندارد و قابلیت های استایل دهی دارد

فرشته گفت:

سلام ظاهرا فایل جلسه اخر رایگان (جلسه 18) را اقای حیدری ضبط نکردند و توسط فرد دیگری اموزش داده شده. تفاوت سبک اموزش کاملا مشهوده.
آقای رضا حیدری: فایل های اموزش خودتون بی نظیر هستند.

omid گفت:

سلام
وقت بخیر خسته نباشید
ممنون میشم افزونه ای بهم معرفی کنید که بتونم شماره صندلی و کارت ورود به جلسه باهاش صادر کنم در اخر ثبت نام

ms.homayouni91-3776 گفت:

ببخشید میشه لطفا لینک دانلود Quform رو برام بفرستید به ایمیلم (@ms.homayouni91gmail.com)

ساسان فرهادی گفت:

سلام مهندس حیدری من هم مشکل دوستمون علی رو دارم نمیتونم دانلود کنم این خطا رو میده ((((متاسفانه محدودیت دانلود شما برای این فایل به اتمام رسیده است رفتن به فروشگاه ))))

و استاد همچنین فایل 15 هم مشکل داره خطا میده زمان اکسترکت کردن لطفا اصلاح کنید خواهشا .ممنون استاد الان جلسه دهم هستم خیلی خیلی آموزشتون فوق العاده هست

رضا حیدری گفت:

سلام دوست عزیز ضمن عرض پوزش مشکل اصلاح شد

میثم خدیوی مقدم گفت:

سلام ، من هم همین مشکل رو دارم ، با خطای زیر مواجه میشم
“متاسفانه محدودیت دانلود شما برای این فایل به اتمام رسیده است”
لطفا بررسی کنید. ممنون

رضا حیدری گفت:

سلام مشکل برطرف شد

mr.vahidk گفت:

سلام.
برای بنده هم همین مشکل بوجود اومده.
پرداخت کردم و هنوز دانلود نشده میگه محدودیت دانلود شما تموم شده.
لطفا بررسی کنید. تشکر

علی گفت:

سلام . من مبلغ دوره رو پرداخت کردم ولی نتونستم دانلود کنم فیلم رو . محدودیت دانلود داد. به ایمیل هم لینک دانلود نیومده

رضا حیدری گفت:

سلام لینک ها به ایمیلتون ارسال شد و در پنل کاربری تون هم در دسترس است

فانوسی گفت:

سلام.وقتی رو لینک ارسالی توی ایمیلم(gfanoosi@gmail.com) کلیک میکنم این پیغام میاد
“متاسفانه محدودیت دانلود شما برای این فایل به اتمام رسیده است رفتن به فروشگاه”

رضا حیدری گفت:

لینک مستقیم به ایمیلتون ارسال شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد