فقط واتساپ ۰۹۱۵۷۲۳۲۳۹۸

5 افزونه ثبت نام ووکامرس برتر در سال 2021

ثبت نام ووکامرس یکی از مهمترین بخش های سایت فروشگاهی شماست. اگر از افزونه مناسب استفاده کنید میتوانید فروش بیشتری را تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم به اهمیت افزونه ها بپردازیم و در ادامه 5 افزونه ی رایگان ثبت نام ووکامرس را معرفی کنیم. پس لطفا با این مقاله از آموزش وردپرس همراه باشید.

افزونه ها را می‌توان از مهمترین امکانات یک وبسایت برشمرد. افزونه هایی که کمک می‌کنند تا پرسش و پاسخ بین کاربرها به خوبی صورت گیرد، ارسال تیکت را فراهم میسازند و درنهایت به شما و کاربر کمک میکنند تا ارتباط بهتری برقرار کنید.

صفحه ثبت نام در میان تمام بخش های سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر از یک صفحه مناسب و کامل استفاده کنید می‌توانید اطلاعات کاربران را به صورت یکپارچه جمع‌آوری کرده و در بسیاری از مواقع، ایمیل تبلیغاتی ارسال کنید و حداکثر فروش را کسب کنید.

 

فرم ثبت نام در ووکامرس و دلایل استفاده از آن

فرم ثبت نام در ووکامرس چه اهمیتی دارد و چرا باید از این فرم استفاده کنیم؟ در این بخش میخواهیم به طور مختصر به دلایل ثبت نام کاربران در سایت بپردازیم.

این پست رو حتما ببین : آموزش ساخت محصولات متغیر در ووکامرس

 

عدم نیاز به ورودهای متعدد

در برخی سایت ها یا انجمن ها برای ایجاد سوال یا نظر دادن، نیاز است هر بار وارد شوید و شاید زمان زیادی را صرف همین موضوع کنید. قبل از نظر دادن یا ارسال سوال، نیاز به ورود/لاگین است و این مسئله آزار دهنده ای است.

در صورتی که ثبت نام کرده باشید، اگر یک بار در سایت وارد شوید اطلاعات کاربری ما ثبت میشود و میتوانید از تمام امکانات سایت با صرف کمترین زمان ممکن بهره مند شوید.

این پست رو حتما ببین : افزونه پیگیری سفارشات ووکامرس

 

امکان ردیابی کردن اطلاعات شخصی کاربر

جمع آوری کردن اطلاعات شخصی و آماری کاربران یکی از دلایلی است که ثبت نام را اجباری ساخته است. به همین دلیل بسیاری از سایت ثبت نام را ملزم میدانند و ممکن است لینک های ضروری و فایل های مورد نیاز کاربر را پس از ثبت نام در اختیار او قرار دهند.

توجه داشته باشید که از این اطلاعات ممکن است هرگونه استفاده ای شود و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید تا چه حد اطلاعات خود را در اختیار سایت های ناشناس قرار دهید.

 

درامد زایی از طریق محدود کردن سایت

برای تامین هزینه های مختلف سایت مانند: هزینه سرور، نویسنده ها، اپراتور و سایر هزینه ها لازم است از طریق روش های مختلفی از وب سایت کسب درامد کنیم.

یکی از روش های تامین درامد از سایت، این است که کاربر به ازای پرداخت مبلغ مشخصی، از امکانات و محتوای سایت در بازه چند ماهه بهره مند شود. سایت های بسیاری در زمینه های تخصصی یا آموزش های عمومی تر هستند که به این صورت فعالیت میکنند و برای اینکه از امکانات آنها استفاده کنید، باید ابتدا ثبت نام کنید.

صفحه ثبت نام ووکامرس، که به کمک افزونه ایجاد میشود به شما این امکان را میدهد تا بتوانید یک صفحه ی ورود/ لاگین ایجاد کنید. برای آشنایی با 5 افزونه کاربردی در ایجاد صفحه برای ثبت نام در ووکامرس با ما همراه باشید.

این پست رو حتما ببین : بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس

 

5 افزونه ثبت نام ووکامرس رایگان و حرفه ای

میخواهیم 5 افزونه ثبت نام ووکامرس حرفه ای که کاملا رایگان هستند را معرفی کنیم. در کنار معرفی کامل افزونه ها، همچنین برای راحتی بیشتر شما لینک دانلود افزونه ها را قرار داده ایم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

1- افزونه login/signup Popup

به کمک این افزونه کم حجم ساده میتوانید به راحتی از هر کجای سایت اقدام به لاگین و ورود کنید. یکی از بهترین قابلیت های این افزونه این است که بدون ریفرش کردن صفحه، و به صورت پاپ آپ اجرا میشود.

از ویژگی های این افزونه میتوان به پشتیبانی از ووکامرس، ثبت نام و ورود و بازیابی پسورد، قابلیت وارد شدن به سایت به کمک شورت کد و از هر قسمت سایت، شخصی سازی کردن آن و… را نام برد.

دانلود افزونه WP DB Backup

 

2- افزونه woocommerce login redirect

یک افزونه بسیار کاربردی و متفاوت با سایر افزونه های ثبت نام ووکامرس است، به این خاطر که توانایی تعیین ورود کاربر به صفحه ی دلخواه، پس از ثبت نام او وجود دارد. میتوایند تعیین کنید وقتی کاربر در سایت شما ثبت نام کرد به کدام صفحه هدایت شود.

شاید بخواهید کاربر را پس از ثبت نام به صفحه خرید محصولات هدایت کنید. این کار به صورت خودکار صورت خواهد گرفت.

از ویژگی های این افزونه میتوان به پشتیبانی کردن از ووکامرس، تعیین صفحه redirect، عدم لزوم کدنویسی و … را نام برد.

دانلود افزونه WP DB Backup

 

3- افزونه woocommerce login Popup and Shortcodes

یکی از بهترین افزونه های ایجاد صفحه ورود و ثبت نام، افزونه Woocommerce Login Popup and Shortcodes است. این افزونه یک ShortCode یا کد کوتاه در اختیار شما قرار میدهد که به واسطه آن میتوانید در هرجای سایت خود صفحه ورود و ثبت نام ووکامرس ایجاد کنید.

میتوانید این افزونه را کاملا رایگان دانلود کرده و آن را نصب کنید تا به کمک آن یک صفحه ورود زیبا و یک صفحه ثبت نام کاربردی طراحی کنید.

این پست رو حتما ببین : آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

اگر بخواهید این افزونه را با صفحه ثبت نام پیشفرض وردپرس مقایسه کنید، متوجه طراحی زیبا و جذاب این افزونه خواهید شد. همچنین میتوانید برای ثبت نام کردن میزان کاراکتر حداقلی را در نظر بگیرید.

این افزونه امکانی را فراهم ساخته تا بخش هایی از این افزونه را شخصی سازی کنید.

دانلود افزونه WP DB Backup

 

4- افزونه AJAX Login and Registration modal popup

با نصب این افزونه صفحه ثبت نام به صورت پاپ آپ ظاهر خواهد شد و به خوبی میتواند یک صفحه ورود و ثبت نام حرفه ای را در اختیار شما قرار دهد. پشتیبانی از ووکامرس و استفاده از ShortCode ها در تمام صفحه ها، از مهمترین قابلیت های این افزونه است.

همچنین روی آخرین نسخه وردپرس، این افزونه تست شده است. برخی از ویژگی های آن را میتوان امکان شخصی سازی کردن، کاملا واکنش‌گرا بودن، سازگار بودن با بیشتر قالب ها، و تغییر دادن پوسته آن را نام برد.

دانلود افزونه WP DB Backup

 

5- افزونه User Registration & User Profile

به کمک این افزونه میتوانید یک صفحه ورود حرفه ای را در هر بخشی از سایت ایجاد کنید. افزونه User Registration & User Profile بسیار کم حجم است و رابط کاربری آسان باعث شده تا بتوانید یک صفحه عالی ایجاد کنید.

این افزونه به شما در انتخاب مسئولیت کاربران و اضافه کردن نقش ها و همچنین مشخص کردن سرپرست بخش ها کمک میکند.

از مهمترین ویژگی های این افزونه میتوان تغییر در ترتیب بندی فیلدها به وسیله drag & drop را نام برد. میتوانید ورود با ایمیل را فعال کنید و برای ورود پسورد/رمز حداقل کاراکتر در نظر بگیرید. همچنین به ShortCode دسترسی دارید و میتوانید آن را در سایر بخش ها استفاده کنید.

دانلود افزونه WP DB Backup

 

اهمیت افزودن فیلد به ثبت نام ووکامرس

افزودن فیلد به ثبت نام ووکامرس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر کاربران در سایت ثبت نام نکنند هیچ فروشی صورت نمیگیرد. پس یکی از مهمترین و ضروری ترین موارد در سایت های فروشگاهی، ثبت نام کاربران است.

اگر قصد دارید در فروشگاه تان محصولی را به کاربران عرضه کنید و کاربران نیز با سرعت و راحتی بیشتری خرید کنند و یا اینکه بتوانند از پشتیبانی سایت بهره‌مند شوند، باید مسیر ثبت نام کردن را راحت و هموار کنید و این کار به کمک افزودن فیلد به ثبت نام ووکامرس صورت می‌پذیرد.

ثبت نام ووکامرس همچنین سبب جمع شدن ایمیل کاربران میشود. ایمیل امروزه به یکی از مهمترین روش های ارتباطی بین صاحبان کسب‌و‌کار و کاربران تبدیل شده است. بدون توجه به نوع فعالیت تان، مهمترین عنصر موفقیت در هر حیطه ای، داشتن یک لیست ایمیل است. لیست ایمیلی که به کمک آن به تبلیغ کسب و کارتان میپردازید و در کنار معرفی محصول و خدمات تان، مشتری های کنونی سایت را نیز به مشتریان وفادار تبدیل خواهید کرد.

این پست رو حتما ببین : آموزش html و css

 

بخش پایانی

افزونه ثبت نام ووکامرس و انواع آنها را در این مقاله شناختید. حال میتوانید با توجه به حیطه کاری خود و پوسته و ظاهر سایت، از یک افزونه برای افزودن فیلد به ثبت نام ووکامرس استفاده کنید. کافیست یکی از آنها را نصب کرده و به راحتی صفحه ثبت نام دلخواه خود را ایجاد کنید.

در کنار این افزونه ها، میتوانید از افزونه های دیگری مانند ورود به کمک اطلاعات در شبکه اجتماعی یا افزونه های تشخصیص انسان از ربات، برای کامل تر کردن فرم ثبت نام در ووکامرس، بهره مند شوید و مطابق نیاز خود از آنها استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل ثبت نام ووکامرس و افزونه های آن را پوشش دهیم و در کنار اهمیت آن، به دلایل استفاده از آن و ویژگی افزونه ها بپردازیم. امیدواریم از این مقاله نهایت بهره را برده باشید و اگر تجربه کار با این افزونه ها را دارید میتوانید در قسمت نظرات، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر افزونه دیگری را استفاده کرده اید لطفا تجربیاتتان را برای مان بنویسید.

1 دیدگاه دربارهٔ «5 افزونه ثبت نام ووکامرس برتر در سال 2021»

اوسی گفت:

با سلام
من یک مشکل داشتم اگر ممکنه و یا بلدین همراهی کنید
مشکل من وقتی مشتری ثبت نام میکنه چه در صورتحساب مشتری چه پیشخوان خودم + 98 اول شماره میاد میخوام نشون داده نشه
بشه 0912 یا 912

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد